Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:40:00 GMT

امام جمعه اردبیل: مردم ایران پلیس را دوست دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۰۱۹

امام جمعه اردبیل: مردم ایران پلیس را دوست دارند

امام جمعه اردبیل گفت: برخورداری از محبوبیت اجتماعی مایه مباهات پلیس است و در این زمینه کارکنان نیروی انتظامی با شایستگی به وظایف خود عمل می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تامین امنیت به عنوان حائزاهمیت‌ترین و ضروری‌ترین موضوعات در جامعه است که در این زمینه به عنوان یکی از ضروریات زندگی و حیات بشر باید مورد توجه باشد و این مهم اهمیت و قداست ماموریت‌های پلیس را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برخورداری از محبوبیت اجتماعی مایه مباهات پلیس است و در این زمینه کارکنان نیروی انتظامی با شایستگی به وظایف خود عمل می‌کنند و آرامش و امنیت را که در جای جای ایران اسلامی حاکم است همراه با توانمندی، تخصص، اقتدار و صلابت تجلی می‌کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ماموریت پلیس مصداقی از فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر است که در این زمینه موضوعات امنیتی، انتظامی و ترافیکی و مسئولیت‌سازی اجتماعی محقق شده و باید به این موضوع واقف باشیم عمل به وظایف و نقش خود برای تامین و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و پیشگیری از جرائم بسیار مهم و اساسی است.

یادواره 140 شهید نیروی انتظامی شرق استان تهران به روایت تصویرشهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیانکاهش 64 درصدی کشف مواد مخدر یزد به دنبال ممنوعیت کشت در افغانستان/ امنیت مردم مهمترین دغدغه‌های نیروی انتظامی یزد است

عاملی تصریح کرد: اردبیل از مردم حسینی، انقلابی و ولایی برخوردار است و در سایه تلاش‌های مسئولانه و متعهدانه اردبیل توانسته به استان‌های امن کشور تبدیل شود و با توجه به این که نرخ وقوع جرائم در جامعه پایین است نباید در اختصاص اعتبارات آن به استان محدودیتی اعمال شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر اقدامات خوب نیروی انتظامی فرماندهی مرزبانی استان نیز عملکرد و اقدامات مطلوبی را انجام داده که باید در این زمینه نیز حمایت‌های لازم و اساسی محقق شود.

امام جمعه اردبیل نقش نیروی انتظامی را در تامین و توسعه امنیت 20 درصد عنوان کرد و گفت: برخی هجمه‌هایی که در حوزه امنیت و به مجموعه انتظامی وارد و نسبت داده می‌شود به خاطر کم‌کاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌های دخیل در تامین امنیت است.

انتهای پیام/132/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است