Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای الحاق مناطق حاشیه‌ای و روستایی باید با برنامه‌ریزی ورود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب حسینی، امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ در هشتاد و سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مباحثی در راستای تلاش برای کلانشهر شدن ارومیه و الحاق محلات جدید به شهر، اظهار کرد: به تازگی از منطقه‌ای همراه با برخی از مسئولان بازدید کردیم که شهرداری ارومیه در حوزه رفاهی و خدماتی نیازهای آنها را برآورده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید برای الحاق مناطق حاشیه و روستایی با برنامه‌ریزی ورود کنیم، زیرا بدون برنامه در آینده دچار مشکلاتی خواهیم شد که مانع پیشرفت شهر می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اختلافات بین دستگاهی با اجرای پروژه‌هایی مانند کمربندی اصلی شهر به وجود آمده که این مشکلات قابل مذاکره است و رفع می‌شود.

وی افزود: لازم است به عنوان سیاست‌گذاران و تسهیل‌گران شهر ارومیه در تمام موضوعات با دید مثبت و سازنده ورود کنیم تا مشکلات شهر و شهروندان را رفع کنیم.

کد خبر 596910

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری شورای شهر ارومیه شهرداري اروميه عضو شورای شهر ارومیه الحاق روستاها به شهر برنامه ریزی شهری حاشیه شهرها طرح الحاق طرح تفصیلی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است