Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:24:56 GMT

رهایی گروگانگیران33 و25 ساله پس از19 روز اسارت در "دلگان"

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۱۲۴

رهایی گروگانگیران33 و25 ساله پس از19 روز اسارت در 'دلگان'

مرتضی جوکار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در پی گزارش یک فقره سرقت مسلحانه کامیون باری و گروگان گیری راننده و کمک راننده،در یکی از محلات شهرستان "دلگان"، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان وشهرستان وارد عمل شدند. 

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌ اظهارات و شاهدان عینی، مشخص شد،خودروی کامیون اسکانیا تریلی حاوی کود مرغ به سمت شهرستان ایرانشهر در حال حرکت بوده که درمحور مواصلاتی شهرستان ایرانشهر توسط افراد ناشناس مسلح سرقت و به مکان نامعلومی منتقل شد. 

جانشین انتظامی پلیس استان تصریح کرد؛ برابر بررسی و تحقیقات پلیسی و اطلاع واصله از منابع و مخبرین محلی مشخص شد خودروی ربوده شده دریکی از روستا های حوزه پاسگاه "چاه علی" شهرستان دلگان رویت و پس از هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی و در یک عملیات پلیسی خودروسرقتی کشف شد. 

جوکار افزود:  همچنین درادامه این عملیات پلیس موفق به نجات جان دوجوان ربوده شده پس از 19 روز اسارت از چنگال گروگان ها شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید به برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران امنیت عمومی خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد که با سرنخ های بدست آمده به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد. 

انتهای پیام/3139
 

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر