Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:32:03 GMT

رکورد ۲۵ سد معیشتی در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۳۲۵

رکورد ۲۵ سد معیشتی در استان اردبیل

کمال‌الدین میرجعفریان امروز در بازدید از سد پیله‌سحران در اردبیل گفت: عملیات اجرایی سد پیله‌سحران اردبیل بعد از 20 سال رکود مجددا آغاز شده و در این زمینه با مساعدت مسئولان استانی این پروژه را بتوانیم در هفته دولت به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید: در تلاش هستیم اجرای پروژه‌های نیمه تمام و سدهای معیشتی که شرایط تامین منابع آب بخش کشاورزی را دارند امسال و سال‌های آینده به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم با تمهیدات به عمب آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، رکود 25 سد معیشتی در استان اردبیل نیز در حال حاضر مشهود است و با توجه به رکود 17 ساله درصدد اجرای عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

میرجعفریان گفت: تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل 9 سد معیشتی تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با تکمیل پروژه‌ها شاهد بهره‌برداری از آن‌ها در اسرع وقت باشیم.

او می گوید: اختصاص اعتبارای در حدود 95 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفته و با جدب آن درصدد اجرای طرح‌ها و پروژ‌ه ها هستیم و امیدواریم با تکمیل طرح‌های بخش کشاورزی تولید و خودکفایی کشور را در ابعاد مختلف رقم بزنیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پیشتیبانی‌های دولت برای ایجاد فرصت‌های مناسب اشتغال‌زایی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه تاکنون تمهبدات اساسی به عمل آمده و در تلاش هستیم با اولویت توسعه استان بخش کشاورزی را با تقویت زیرساخت‌های لازم به وضعیت مورد قبول برسانیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودکفایی کشور تکمیل طرح های کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است