Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:31:24 GMT

شکایت فدراسیون شطرنج بابت ۱۴ میلیارد بدهی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۴۵۸

شکایت فدراسیون شطرنج بابت ۱۴ میلیارد بدهی

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست خبری امروز سه شنبه فدراسیون شطرنج، هاشمی سرپرست دبیری فدراسیون از پیگیری حقوقی این فدراسیون بابت بدهی ۱۴ میلیارد تومانی خبر داد.

وی گفت: بدهی‌های فدراسیون خیلی عجیب است. ۱۴ میلیارد بدهی که مربوط به سال ۹۲ است در واقع ۹ میلیارد تومان بود که به خاطر دیر کرد ۵ میلیارد تومان برای آن جریمه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مالیات به خاطر خرید شکر و کود و لپ تاپ و … برای فدراسیون در نظر گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه این مالیات روی ۴ هزار میلیارد تومان معاملات که در فدراسیون انجام شد در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: خیلی عجیب است. اقلامی در این معامله خریداری شده که اصلاً به شطرنج ربطی نداشته است. این معامله به طور کامل با کد اقتصادی فدراسیون هم انجام شده است.

در این بخش از نشست خبری شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون این توضیح را داد که در دوره ریاست مهرداد پهلوان زاده و به دنبال شکایت انجام شده، یک جلسه دادگاه تجدید نظر گذاشته شد اما چون رئیس وقت فدراسیون (پهلوان زاده) در جلسه شرکت نکرد، پرونده به مرحله اجرا گذاشته شد. عجیب اینکه همین افراد مدعی شطرنج هستند.

در ادامه سرپرست دبیری فدراسیون با تاکید بر اینکه این موضوع چالش بزرگی برای فدراسیون ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: وکیل گرفته‌ایم و از طریق سیستم قضایی شکایت حقوقی کرده‌ایم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه با کمک فدراسیون جهانی شطرنج تیم ملی ایران به المپیاد اعزام شد، تاکید کرد: نتایج به دست آمده در این دوره رقابت‌ها خوب بود. برنز تیمی کتگوری B را کسب کردیم. در بخش مردان در یک بازی حساس در دور دهم به دلایلی باختیم و همین عامل سقوط ما شد.

وی همچنین اشاره‌ای به بیماری سیدامین طباطبایی در جریان المپیاد جهانی شطرنج داشت و گفت: پرهام مقصودلو هم تا حدی درگیر بیماری شده بود. این دو نفر از بازیکنان اصلی تیم هستند. در رده پنجم بودیم و بازی حساس با هند را باختیم و دیگر روحیه‌ای برای دور یازدهم نماند. ضمن اینکه در دوره پیشین المپیاد جهانی فیروزجا و خادم الشریعه هم در ترکیب تیم حضور داشتند.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج تاکید کرد: بعد از المپیاد جهانی به قدری حاشیه ایجاد شد که پرهام مقصودلو در صفحه شخصی خود به آنها واکنش نشان داد، در حالی که این بازیکن در کل بی حاشیه است.

کد خبر 5564740

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج بدهی مالی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد بازیهای کشورهای اسلامی وزنه برداری تیم فوتبال سپاهان اصفهان چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی یورگن لوکادیا مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس