Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده روز سه‌شنبه در اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان افزود: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، مردم از فعالیت‌های دولت مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا می‌رود لذا در اولین هفته دولت از زمان استقرار دولت سیزدهم لازم است، فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تعیین ۱۴ کمیته تخصصی ذیل ستاد بزرگداشت هفته دولت تصریح کرد: کمیته افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها با مسئولیت مدیرکل دفتر فنی استانداری موظف است با همکاری مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را در حوزه اقتصادی و عمرانی مشخص کند.

وی گفت: همچنین این کمیته برنامه حضور مقامات عالی استانی و کشوری را برای افتتاح پروژه‌های کلیدی در این هفته مشخص کند.

عباس‌زاده با بیان اینکه مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری مسئول کمیته ویژه جشنواره شهید رجایی هفته دولت و روز کارمند تعیین شده‌ است افزود: جشنواره شهید رجایی و روز کارمند به‌صورت متمرکز کشوری و در استان نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: مسئولیت کمیته تولید محتوا برای هفته دولت با مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری است لذا باید از ظرفیت مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان اعضای این کمیته استفاده شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان خراسان جنوبی ادامه داد: این کمیته باید با همکاری کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی، اقدامات شاخص دولت را ب‌ صورت متنی و تصویری در فضای رسانه‌ای منتشر کند.

وی اظهار داشت: با توجه به سفر مسئولان ملی در هفته دولت به استان، کمیته حراست و امنیت با مسئولیت مدیرکل حراست استانداری شکل گرفته است.

عباس‌زاده گفت: کمیته فرهنگی، اجتماعی و برگزاری مراسم نیز با محوریت دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری شکل گرفته تا بتواند برگزاری مراسم در سطح استان و شهرستان‌ها را مدیریت کند.

وی بیان کرد: کمیته نظارت و ارزیابی با مسئولیت مدیرکل بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری و کمیته پشتیبانی نیز با محوریت مدیرکل اداری و مالی استانداری راه‌اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به شعار مردمی بودن دولت مردمی ایران قوی، مسئولیت کمیته مردمی و هنری هفته دولت نیز با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. 

وی افزود: کمیته بانوان ستاد با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و کمیته فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی نیز با مسئولیت بسیج سازندگی استان شکل گرفته است.

عباس‌زاده گفت: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان روند تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان‌ها را پیگیری می‌کند و کمیته روستایی با مسئولیت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری به عنوان مسئول کمیته اقتصادی و تحقق شعار سال انتخاب شد تا فعالیت‌های مؤثر صورت گرفته در استان بیان شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: لازم است روز شمار عناوین هفته دولت توسط کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته تولید محتوا تهیه شود.

وی گفت: در زمینه گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت برنامه‌ای محوری در مرکز استان و در شهرستان‌های تابعه با مسئولیت فرمانداران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هفته دولت خراسان جنوبی جشنواره شهید رجایی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت خراسان جنوبی جشنواره شهید رجایی هفته دولت خراسان جنوبی جشنواره شهید رجایی دولت سیزدهم ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان جنوبی هفته دولت شهرستان ها فعالیت ها عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد

آفتاب‌‌نیوز :

«آشیم اشتاینر» در بیانیه‌ای با اشاره به تخریب ۸۰ هزار خانه در نوار غزه، افزود: در خوشبینانه‌ترین حالت اگر مصالح ساختمانی پنج برابر سریعتر از شرایط پس از بحران سال ۲۰۲۱، در اختیار غزه قرار گیرد، بازسازی غزه ممکن است در سال ۲۰۴۰ به پایان برسد.

به گزارش رویترز، این مقام سازمان ملل، گستردگی ویرانی و تلفات انسانی ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه در بیش از ۲۰۰ روز گذشته را یادآور شد و گفت: فقر در این مدت کوتاه به حدی رسیده است که بحران جدی برای توسعه این منطقه ایجاد کرده و آینده نسل‌های آینده را از بین برده است.

اشتاینر با اشاره به این موضوع که در پایان سال ۲۰۲۳، ۳۸.۸ مردم غزه زیر خط فقر بوده اند، گفت: حتی اگر جنگ فقط ۹ ماه طول بکشد، میزان فقر به ۶۰.۷ درصد خواهد رسید و بخش زیادی از طبقه متوسط به زیر خط فقر خواهند رفت.

منابع وابسته به سازمان ملل به ارائه آماری از شهدا و مجروحان در غزه پرداختند و به افزایش میزان فقر در این منطقه اشاره کردند.

برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» در گزارشی از شهادت یا زخمی شدن حداقل پنج درصد از ساکنان غزه خبر داد.

در این گزارش آمده است: حداقل ۵ درصد از ساکنان غزه در جنگ کنونی علیه غزه کشته یا زخمی شده‌اند.

برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته اسکوا در گزارش خود تاکید کرد: به منظور مقابله با بحران انسانی و بازسازی اقتصاد و زیرساخت‌های فلسطینی باید آتش‌بس برقرار شود.

این در حالی است که روز گذشته دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوارغزه، اعلام کرد که همزمان با شرایط وخیم جنگی و ادامه محاصره ۱۸ ساله، نرخ فقر میان ساکنان این منطقه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفته است.

بر اساس بیانیه این دفتر که به مناسبت روزجهانی کار و کارگر منتشر شد، نرخ بیکاری پیش از آغاز جنگ، ۴۶ درصد بود و در ابتدای سال جاری میلادی و در سایه جنگ ویرانگر به ۷۵ درصد افزایش یافت.

براساس آمار دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی ۱۵ بخش اقتصادی نوار غزه را هدف قرارداده است و هزاران کارگر در تجاوز اخیر، قتل عام شده اند.

در بیانیه این دفتر اطلاع رسانی دولتی آمده است: ۹۵ درصد از بنگاه‌های اقتصادی در نوار غزه بر اثر بمباران و کشتار نیروی کار، به طور کامل تعطیل شده است.

این بیانیه افزود: در سه ماهه نخست جنگ، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمله حدود پنج هزار ماهیگیر، شغل خود را از دست داده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوارغزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، آمریکا و جامعه جهانی مسوول شرایط سخت و غیرانسانی نوار غزه هستند.

این دفتر از کشور‌های جهان و همه سازمان‌های بین المللی خواست به وظیفه خود برای توقف نسل کشی ساکنان نوار غزه اقدام و به قشر کارگر در این منطقه که شغل خود را از دست داده اند، کمک‌های مستقیم ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد