Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری به همراه تعدادی از اعضای شورای عالی استان ها ظهر امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱، با حضور در ساختمان شهرداری تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت و گو کردند.

همگرایی و یکپارچه سازی طرح های شهری، تامین اعتبارات مورد نیاز، ساختار شهرداری ها و نیروی انسانی، لزوم تغییر نگاه به مدیریت شهری و لزوم واگذاری برخی امور به شهروندان، ارتباط مستمر با مجمع کلانشهرها، کاهش کمک ها و درآمدهای مالی، توجه به درآمدهای پایدار و ارتقاء جایگاه شورای عالی استان ها از جمله موضوعاتی بود که رییس و اعضای شورای عالی استان ها در حضور شهردار تهران پیرامون آن ها به بیان نظرات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یکپارچه سازی درآمدهای پایدار شورای عالی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران