Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی تیراندازی به مدیر سازمان میادین و بازار روزهای کرج ، دستور ویژه برای شناسایی عامل تیر اندازی صادر که فرد مورد نظر در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده اختلافات شخصی سبب این حادثه شده و تلاش برای دستگیری عامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه خبر تکمیلی این حادثه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: هر گونه اقدامی که موجب تشویش اذهان عمومی شود خط قرمز پلیس محسوب می شود و شهروندان بدانند که با عاملان این گونه حوادث برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت