Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:46:21 GMT

مدارس در سال تحصیلی جدید حضوری هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۱۹۵

مدارس در سال تحصیلی جدید حضوری هستند

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

رضا رضایی امروز ۲۵ مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از پروژه مهر به عنوان مهمترین برنامه در آموزش و پرورش نام برد و بر تعامل و همکاری همه ی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش جهت بازگشایی پر شور و نشاط مدارس در استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا در قالب پروژه مهر اندیشیده شده است.

رضایی در ادامه با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است و ما هم باید در راستای تحقق جهاد تبیین این دستاوردها را تبلیغ و به اطلاع مردم برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس مهمترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است، بر اجرای پروژه مهر در شهرستان ها و مناطق استان تا اول مهرماه تاکید کرد.

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات را از مهمترین برنامه های پروژه مهر دانست و بر توجه به مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود، ساماندهی نیروی انسانی مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش است.

رضایی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم به صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند بر توجه ویژه مسئولان و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

وی با تاکید بر همکاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها جهت شناسایی افراد بی سواد گفت: ریشه کنی بی سوادی نیازمند عزم ملی و تلاش در راستای انسداد مبادی بی سوادی است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان از برگزاری کلاس های تثبیت یادگیری جبران افت تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه در استان نیز خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی سال تحصيلي جديد آموزش حضوری استان کرمان آموزش و پرورش استان کرمان آموزش و پرورش پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان