Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:19:38 GMT

حل مشکل ۲۰ ساله شهرک اندیشه قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۲۳۵

حل مشکل ۲۰ ساله شهرک اندیشه قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار یک توییت از حل شدن مشکل دیرین اراضی موسوم به اندیشه قزوین خبر داد.

وی در این توییت آورده است: با مساعدت‌های سرکار خانم دکتر صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های قابل تحسین جناب آقای دکتر رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین و سایر مدیران ذی‌ربط استانی، مشکل دیرین اراضی موسوم به اندیشه حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر استاندار، مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در توییت جداگانه ای از الحاق شهرک اندیشه به قزوین خبر داد.

وی در این توییت اورده است: شهرک اندیشه به شهر قزوین ملحق شد. خدا را شاکرم که توفیق یافتیم مشکل بیش از ۲۰ ساله اندیشه را طی ۶ ماه حل کنیم. از مجموعه مدیران استان قزوین به ویژه مدیرکل راه و شهرسازی که جسورانه برای حل مشکل همراهی کردند سپاسگذارم.

مشکل تعاونی شهرک اندیشه نزدیک به ۲۰ سال است که ادامه داشته و باعث اعتراض مردم و تعداد چند هزار نفری این تعاونی شده بود.

کد خبر 5564848

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرک اندیشه قزوین استاندارقزوین محمد مهدی اعلایی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی اربعین حسینی آمار کرونا محرم 1401 لیگ برتر فوتبال ایران گرگان روز خبرنگار اردبیل شیوع کرونا شهرک اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۲ شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی