Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:43:43 GMT

دستگیری سارق طلای کودکان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۲۶۰

دستگیری سارق طلای کودکان در همدان

ایسنا/همدان رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی و دستگیری سارق طلای کودکان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اسد بیگی، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت طلاجات کودکان در حوزه یکی از کلانتری های شهر همدان، به این شیوه و شگرد که خانمی جوان با اغفال سه دختر بچه سه و چهار ساله پس از ربودن النگو و گوشواره آنان از محل متواری می شد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های درون سازمانی، سارق را که یک زن جوان بود شناسایی کردند.

وی افزود: متهم در اقدامی غافلگیرانه در منزل خود دستگیر و پس از  انتقال به پلیس آگاهی، به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: شهروندان از رها کردن فرزندان خود به تنهایی در کوچه و خیابان جدا خود داری کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سارق دستگیری سارقان طلا پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد