Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:59:35 GMT

۷۵۰ کیلو مواد مخدر در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۳۷۸

۷۵۰ کیلو مواد مخدر در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه افزود: ۵۴۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک خودرو ۴۰۵ در شهرستان بم کشف شد.

وی توضیح داد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ و حمل محموله‌ مواد مخدر از سیستان و بلوچستان به مقصد مرکز استان کرمان  پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان بم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در قالب چند تیم نسبت به پایش محور بم - زاهدان اقدام کردند که در بازرسی از خودروهای عبوری مشخص شد خودرو مدنظر قبل از ایست و بازرسی پلیس راه بم - زاهدان در حال دور زدن است که بعد از مشاهده ماموران قصد متواری شدن از صحنه را داشت.

ناظری افزود: ماموران بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت با شلیک دقیق به لاستیک‌های خودرو موفق شدند آن را متوقف کنند که در بازرسی از خودرو ۵۴۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این زمینه ۲ نفر متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: ماموران جان برکف پلیس در زمینه برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و با حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان،  مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

کشف بیش‌از ۲۰۷ کیلو تریاک در کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه ۲۰۷ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک از سواری پراید در شهرستان کهنوج در جنوب استان کشف شد افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس استان البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های کهنوج  و رودبار نوب مقدار ۲۰۷ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف و از انتقال آنها به مرکز کشور جلوگیری شد.

 وی ادامه داد: دراین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرکهنوج و رودبار جنوب با هماهنگی قضایی به محورهای حوزه استحفاظی اعزام و با کنترل خودروهای عبوری به صورت نامحسوس، ابتدا خودرو پژو ۴۰۵ اسکورت که حامل یک زن و شوهر به همراه ۲ کودک خردسال بود را شناسایی و توقیف کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: در ادامه ماموران خودرو پراید مورد نظر حمل موادمخدر را شناسایی کردند و به راننده دستور ایست دادند که این فرد بدون توجه به حضور پلیس از محل متواری شد.

به گفته وی در ادامه در پی تعقیب و مراقبت ماموران، این خودرو در یکی از روستاها به صورت رها شده کشف و در بازرسی از آن ۲۰۷کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف شد.

ناظری با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راننده ادامه دارد گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، با حضور و اشرافیت پلیس در جای جای استان مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با آنان با جدیت و اقتدار برخورد می‌شود.

عامل کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از یک زوج کرمانی شناسایی شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس رییس پلیس فتای کرمان نیز گفت: یک زوج کرمانی با مراجعه و اعلام به پلیس فتا از کلاهبرداری سایبری در فضای مجازی توسط یک وکیل مهاجرتی خبر داد که پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ محمدرضا رضایی ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد شاکیان که قصد خروج از کشور را داشته‌اند با فردی در فضای مجازی که خود را وکیل مهاجرتی معرفی کرده بود آشنا و با وعده فراهم کردن اقدامات سفر و پس از آن کسب و کار و خرید منزل در کشور مقصد، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال را طی چند مرحله به حساب وی واریز می کنند و پس از آن شخص وکیل ارتباط با موکلان خود را قطع می‌کند.
وی بیان کرد: از آنجا که دامنه جرم این متهم وسیع ارزیابی شد با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم در یک از استان‌های مرکزی شناسایی، پرونده تکمیل و به دستگاه قضایی معرفی شد.
رییس پلیس فتای کرمان با توجه به پیچیدگی‌ها و محدودیت‌های برخی کشورها از لحاظ پذیرش مهاجر گفت: گرفتن اقامت کشورهای دیگر، زندگی یا تحصیل در یک محیط جدید با قوانین و شرایط متفاوت، کار آسانی نیست و افرادی که قصد دارند مهاجرت قانونی داشته باشند و بدون ایجاد مشکل از کشور خود خارج شوند، باید از طریق رسمی پیگیر امور مهاجرت خود باشند و فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند.

برچسب‌ها کرمان مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان مواد مخدر انتظامی کرمان مواد مخدر انتظامی مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه