Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در این دوره از مسابقات، سارینا ربیعی نیا ۱۳ ساله، عضو مرکز شماره سه اهواز با کسب دیپلم افتخار نشان طلا، گلبرگ گلناریان هشت ساله، عضو مرکز شماره پنج اهواز دیپلم افتخار نشان نقره، یکتا امیری هشت ساله، عضو مرکز شماره چهار اهواز دیپلم افتخار نشان نقره و یکتا حیدری ۱۱ ساله، عضو مرکز شماره پنج اهواز دیپلم افتخار نشان نقره خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این رویداد بین‌المللی، سلن آرامی هشت ساله و آیه دانش هشت ساله اعضای مرکز شماره یک اهواز، رادوین کرد زنگنه هشت ساله، ونوس گلناریان ۹ ساله اعضای مرکز شماره جهار اهواز، امیرعلی سماواتی هفت ساله، کیان تولا هشت ساله و یکتا دهقان هفت ساله اعضای مرکز شماره پنج اهواز، نهال دیده‌بان ۹ ساله عضو مرکز شماره یک بهبهان، کیمیا پوررضایی ۱۱ ساله و یلدا پوررضایی هفت ساله اعضای مرکز ۲ بهبهان و نیکا طیبی عضو مجازی کانون خوزستان موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی نقاشی اوورا کشور پرتغال با موضوع "غروب خورشید" برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ۲۴۱ اثر از اعضای مراکز خود در این رویداد هنری حضور داشت.
گفتنی است از میان ۲۴۱ اثر حاضر در این مسابقه ۸۷ نفر موفق به کسب جایزه شدند که از این تعداد سه نفر دیپلم افتخار نشان طلا، ۲۱ نفر دیپلم افتخار نشان نقره و ۶۳ نفر دیپلم افتخار دریافت کردند.
بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی نقاشی اوورا کشور پرتغال در سال ۲۰۲۱، با تکنیک آزاد و ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال برگزار شد و نتایج آن چندی پیش اعلام شد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پرتغال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پرتغال خوزستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پرتغال خوزستان اهواز ساله اعضای مرکز عضو مرکز شماره هشت ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان