Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات بین المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲به میزبانی نیروی زمینی سپاه در یزد برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم پاسدار عبدالله روستایی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات، با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر از چند کشور دنیا از جمله روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و دو تیم برتر نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نظامیان منتخب شرکت کننده در این مسابقات که در چارچوب مسابقات بین المللی نظامیان ۲۰۲۲ روسیه دنبال میشود، به مدت ۱۲ روز به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دو تیم منتخب تیراندازی نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح کشورمان پس از گذراندن اردویی پنج ماهه با آمادگی کامل در این دوره شرکت دارند گفت:
نفرات و تیم‌های برتر این رقابت بین المللی با احتساب مجموع امتیازات کسب شده از مراحل و بخش‌های بیست و سه گانه مسابقات شناسایی و معرفی خواهند شد.

سرتیپ دوم پاسدار عبدالله روستایی با اشاره به اینکه کار‌های گوناگونی برای میزبانی شایسته این مسابقات انجام شده افزود:جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان شایسته این دوره از مسابقات از سال ۲۰۱۶ تاکنون به دعوت روسیه در این مسابقات بین المللی حضور دارد و توانسته است مجوز میزبانی در برخی رشته‌ها را کسب نماید.

وی افزایش صلح و دوستی و همکاری بین کشور‌ها و تعامل برای انتقال تجربیات نظامی را از جمله اهداف برپایی مسابقات عنوان کرد و گفت: بر پایی این مسابقات بین المللی که به ابتکار روسیه از سال ۲۰۱۵ شکل گرفت، توانسته است تأثیر خوبی در آموزش‌های نیرو‌های مسلح، توسعه زیرساخت‌های آموزشی، آشنایی با روش‌های مختلف آموزشی و در نهایت آشنا ساختن کارکنان نیرو‌های مسلح با آخرین دستاورد‌های حوزه آموزشی داشته باشد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات، در ادامه با اظهار به اینکه حضور ما در این صحنه توانسته دیپلماسی دفاعی و تعاملات آموزشی نیرو‌های مسلح ما با سایر کشور‌ها را افزایش دهد، گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی نظامیان ۲۰۲۲ با حضور هشت تیم ۲۸مرداد ماه در مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه مسابقات تیراندازی دوره از مسابقات مسابقات بین المللی نیروی زمینی سپاه نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی