Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ زائر سرزمین‌های نور با ۵۷ دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی بازدید کرده‌اند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی استان اردبیل با ۹۰ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد راهیان‌نور استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان، عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی اهمیت اعزام کاروان راهیان‌نور را در شناساندن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تنها راه اقتدار و پیشرفت همگان الگوگیری از زندگانی ارزشمند شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان است.

وثوقی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم تصریح کرد: در راستای انتقال فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس و شناساندن رشادت‌های شهیدان کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش با روحیه جهادی و انقلابی در میدان عمل آماده خدمات‌رسانی هر چه شایسته به زائران کاروان‌های راهیان‌نور هستند.

وی گفت: نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های اعزامی از طریق معاونت حمل و نقل انجام می‌شود تا زائران راهیان نور در سلامتی و امنیت کامل از این سفر معنوی بهره‌های لازم را ببرند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور راهیان نور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور دارند.

امروز وزیر کشور در بازدید از این نمایشگاه به غرفه استان اردبیل رفت و از فعالیت های اقتصادی استان بازدید کرد و در جریان روند اجرای زنجیره ارزش در استان اردبیل قرار گرفت.

طرح راهبردی زنجیره ارزش دومین سال است که در استانها اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور