Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@15:14:17 GMT

وضعیت عجیب خط حمله پرسپولیس مقابل فولاد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۸۳۰۸

وضعیت عجیب خط حمله پرسپولیس مقابل فولاد

مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس از امروز کار خود را در تمرینات گروهی آغاز خواهد کرد.

به گزارش جنوب نیوز، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز تعطیلی از عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد و شاگردان یحیی گل محمدی آماده بازی با فولاد خوزستان می‌شوند.

امروز یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و جدید پرسپولیس برای اولین بار در محل تمرین این تیم حاضر خواهد شد تا همراه با سایر بازیکنان زیر نظر یحیی گل محمدی و دستیارانش کار خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که حامد پاکدل مهاجم تیم پرسپولیس که در چند وقت اخیر مصدوم بود هم قرار است از امروز در تمرینات گروهی حاضر شود، اما با شرایطی که دارد و به دلیل دوری چند وقته از تمرینات به بازی با فولاد که روز جمعه برگزار می‌شود نخواهد رسید.

از طرف دیگر صحبت‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد که در صورت رخ دادن این موضوع و در صورت آماده نشده ITC لوکادیا، مهدی عبدی تنها مهاجم تخصصی سرخ‌پوشان برای بازی حساس با فولاد خوزستان خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت