Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در نشست مشترک هم اندیشی با  مدیران تشکل های مردم نهاد و موسسات مختلف  افزود:  امروز  جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی برای عالم به الگویی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه   در جنگ تحمیلی  با آن همه فشار سیاسی و کمک های بیگانگان به رژیم بعثی ،با حضور فعال مردم به پیروزی رسیدیم ، گفت:  بعد از جنگ در سازندگی، مسائل بحرانی، کرونا، سیل، زلزله و غیر ه مردم نقش بی‌بدیل را ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری  ادامه داد: وحدت و یکپارچگی مردم از دیگر محورهای مهم و رمز موفقیت و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی است که   به نام جمهوری اسلامی و  رهبری امام و امروزه مقام معظم رهبری پشت سر هم قرار می گیرند.

فرماندار گناوه به اهم برنامه های پیشرو در این شهرستان و  هفته دولت اشاره کرد و گفت: نگاه ما به شهرستان یک نگاه ۱۰ ساله است.

وی افزود: در هفته دولت و امسال چندین پروژه افتتاح و اجرایی می شود که راه‌های روستایی،  اتوبان کردن جاده بیرون شهر به طرف پمپ بنزین ،  اتصال خیابان ساحلی تا پشت روستای قلعه حیدر،  احداث و تجهیز کردن سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری بانوان در کنار ساحل،  تجهیز امکانات ورزشی،  احداث چندین مجتمع بهداشتی ،  طرح تجهیز مدارس ، ساخت چند مدرسه و بازگشایی جاده بندری گناوه ،  احداث چند دهانه پل در جاده ساحلی گناوه بوشهر بخشی از آنها است.

صفری بیان کرد: تشکل های مردم  باید بدانید که شهر چه نیازهایی دارد  و بر اساس آن ،  برنامه‌ریزی  و آن را پیگیری و برطرف کنید.

مدیر خانه سازمان‌های مردم نهاد  گناوه گفت:  امیدواریم اهدافی را که در هیات اندیشه ورز خانه سازمان‌های مردم نهاد  برنامه ریزی شده بتواند انجمن ها را بیش از پیش فعال و پویا کرده و سرانجام آن به یک شهر فعال و پویا و شاد و موفق برسیم.

حجت رهروان سحر افزود :  این اهداف و برنامه ها بسیار گسترده است و طبق آن یک سند راهبردی یک ساله را طراحی کرده ایم و ذیل این سند ،یک ساله یک سند چشم انداز بلند مدت برای شهر در  ادوار مختلف و آینده خانه سمن ها با همکاری و پیشنهادات سازنده شما  برنامه ریزی شده است.

در این نشست، نمایندگان در رابطه برخی مشکلات سمن‌های شهرستان همچون مشکلات تمدید مجوزهای فعالیت، دیدگاه نامناسب به سمن‌ها از سوی برخی مسئولان و عدم هماهنگی با سازمان‌های مردم نهاد از سوی مسئولان  رده بالای شهرستان اشاره کردند و فرماندار شهرستان نیز بر رفع مشکلات و برگزاری جلسات مستمر با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برای فراهم شدن  زمینه توسعه منطقه تاکید کرد.

برچسب‌ها بوشهر مردم سالاری سازمان های مردم نهاد گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مردم سالاری سازمان های مردم نهاد بوشهر مردم سالاری سازمان های مردم نهاد گناوه سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن