Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:04:01 GMT

قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۸۸۱۷

قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

قیمت سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۵ مردادماه) با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دادوستد شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز نیم‌سکه هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه‌ میلیون تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۰۳ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج میلیون و ۶۴۵ هزار تومان شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۶,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۹۰ تومان (۲.۳۶ درصد) افزایش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۶,۵۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۶,۵۳۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۳۹۰ تومانی (۲.۳۶ درصد) به ۱۶,۹۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۶,۷۱۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۱۸.۱۶ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه