Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۷۰ هزار تن گندم روز سه‌شنبه در اسکله غلات بندر امام خمینی(ره) پهلو گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی بازرگانی استان خوزستان، امید جهان‌نژادیان، در این باره اظهار داشت: محموله گندم این کشتی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی سفارش و خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات تخلیه و حمل یکسره گندم با کامیون به نقاط مختلف کشور شروع شده و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.

فائو: 868 میلیون نفر در جهان غذا برای خوردن ندارند/کاهش قیمت جهانی روغن و غلاتسوریه| از پهلو گرفتن کشتی حامل غلات در بندر طرطوس تا ترور یک مسئول سوری در درعاتحولات اوکراین| درخواست کی‌یف برای دریافت 750 میلیارد دلار برای جبران خسارات جنگ/ توافق صادرات غلات، دیگر کالاها را شامل شود

جهان‌نژادیان گفت: امسال تاکنون حدود یک میلیون و 350 هزار تن گندم از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور شده است.

حدود 80 درصد حجم کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد می‌شود. سال گذشته 17 میلیون تن کالاهای اساسی شامل نهاده‌های دامی و غلات از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور شد.

بندر امام خمینی(ره) در جنوب استان خوزستان پرترافیک‌ترین و راهبردی‌ترین بندر عملیاتی کشور پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.

انتهای پیام/737/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد