Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: عده‌ای از مردم شهر شهرکرد با قطعی آب مواجه هستند شرایط را با صبوری تحمل می‌کنند. امیدوار هستیم در ساعت‌ها و روزهای آینده وضعیت تامین آب مورد نیاز شهرکرد به حالت تعادل بازگردد.

به گزارش حوزه پارلمانی ایران اکونومیست، علی اکبر محرابیان در گفت‌وگویی در خصوص قطعی آب شرب شهرکرد و زمان وصل مجدد آن گفت: در پی سیلاب‌های اخیر در برخی از استان‌ها در زمینه زیرساخت‌های برق و آب شرب دچار مشکل شدیم که تیم‌های امدادی و تیم‌های اجرایی در مناطق مختلف وارد میدان شدند و در راستای رفع مشکلات به وجود آمده در زیرساخت‌ها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در استان چهارمحال بختیاری از طریق چشمه کوهرنگ آب شرب بخش قابل توجهی از مردم استان به ویژه شهرکرد تامین می‌شود، ادامه داد: ۴۰۰ لیتر در ثانیه از ۷۵۰ لیتر در ثانیه آب مصرفی شهرکرد از طریق چشمه کوهرنگ تامین می‌شود که در اثر سیلاب‌های اخیر میزان کدورت آب آن افزایش پیدا کرد. تصور این بود که به سرعت شاهد کدورت آب چشمه کوهرنگ باشیم اما  این کدورت شرایط نوسانی داشت و ادامه یافت.

محرابیان با تاکید بر اینکه در شرایط افزایش کدورت آب چشمه کوهرنگ هیچ راهی وجود نداشت مگر اینکه چند سامانه آبرسان اضطراری ایجاد شود، عنوان کرد: ایجاد سامانه‌های آب رسانی کاری است که به طراحی، تامین مصالح و تامین منابع نیاز دارد اما در یک عملیات جهادی و با فراخوان نیروها از استان‌های مختلف، تامین تجهیزات از موجودی انبارها و به روش‌های مختلف ایجاد چهار سامانه آب رسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ایجاد چهار سامانه آب رسانی در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم آنها را جایگزین آب چشمه کوهرنگ کنیم، تصریح کرد: طی روزهای اخیر تیم‌های اجرایی به صورت شبانه روزی و حماسی در حال فعالیت هستند و در حال حاضر از ۷۵۰ لیتر در ثانیه آب مورد نیاز شهرکرد حدود ۶۰۰ لیتر تامین شده است و دو سامانه آب رسانی دیگر نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و با تکمیل آنها کسری آب تامین و شرایط به حالت تعادل بازمی‌گردد.

 محرابیان در خصوص زمان رفع مشکل تامین آب شرب مورد نیاز شهرکرد، گفت: با تکمیل چهارسامانه آبرسانی وضعیت تامین آب شهرکرد به حالت تعادل می‌رسد و باتوجه به اقدامات جهادی که صورت گرفته امیدواریم این مشکلات به زودی پایان پیدا کند.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مردم حق دارند اعتراض کنند و تاکنون آنها صبوری کرده‌اند، عنوان کرد: بخشی از مردم شهرکرد که با قطع آب مواجه هستند شرایط را با صبوری تحمل می‌کنند. امیدوار هستیم طی ساعت‌ها و روزهای آینده وضعیت تامین آب مورد نیاز شهرکرد به حالت تعادل بازگردد.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دولت مورد نیاز شهرکرد حالت تعادل چشمه کوهرنگ وزیر نیرو سامانه آب تامین آب آب رسانی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد