Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در شورای اداری استان خراسان رضوی افزود: در همه سطوح دولتی، مسوولان، ستادهای هفته دولت را به اعتبار شهیدان باهنر و رجایی راه اندازی کنید، اگر عیوبی وجود دارد به اعتبار این شهیدان رفع کنیم و خدمات جاری دستگاه ها را به مردم به شکل صحیح اطلاع رسانی کنید.

استاندار خراسان رضوی گفت: کیفیت و کمیت خدمت رسانی و تکریم مراجعان به دستگاه های اجرایی با وجود مشکلاتی که از قبل وجود داشت حرکت رو به رشد و بهبود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ادامه داد: همه مکلف هستیم اگرعیوب و نواقصی در خدمت رسانی به  مردم داریم آنها را برطرف کنیم و خدمات خود را به صورت کیفی و محترمانه به مردم ارائه دهیم، به خصوص ما که نام حضرت رضا(ع) بر شهر و  استانمان داریم.

وی گفت: نظام اسلامی و دولت در ذات خود مردمی است، اما گاهی ما مردمی بودن خود را فراموش می کنیم، لذا در هفته دولت با نیت صحیح و با کمال تواضع به دیدار اقشار مختلف مردم بروید تا این دیدارها مصنوعی جلوه نکند.

پذیرای نقد کارشناسان هستیم

استاندار خراسان رضوی با استقبال از نقد دلسوزانه گفت: آمار و ارقامی از عملکرد دستگاه های اجرایی استان برای اطلاع رسانی در هفته دولت منتشر خواهد شد، اما معتقدیم کارشناسان این آمارها را باید نقد کنند و ما نیز پذیرای نقد عملکرد دستگاه ها هستیم.

وی گفت: به صورت جدی به مسوولان اعلام می شود، اگر پروژه ای درگذشته حتی به صورت ۵۰ درصد نیز افتتاح شده در سامانه طرح های هفته دولت ثبت نشود، افتتاح این نوع طرح ها و این نوع اقدامات موجب دلسردی مردم خواهد شد.

نظری همچنین به تبلیغات منفی معاندان درخصوص خدمات دهی به اتباع خارجی مقیم استان گفت: شایسته است اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، خدمت رسانی دولت به اتباع خارجی مقیم استان را در دستور کار قرار دهد.

استاندار خراسان رضوی همچنین خواستار تلاش مسوولان استان برای تسهیل سفر زیارت اربعین هموطنان به کربلای معلی شد.

نظری همچنین خبرنگاران را امانتدار بین مردم و مسوولان دانست و گفت: انتظار داریم این اقشار فرهیخته امانت داری را به نحو احسنت انجام دهند و همچنان که عملکرد مسوولان را به اطلاع مردم می رسانند، نظرات و توقعات مردم را نیز به مسوولان منتقل کنند.

همچنین در این نشست از شماری از آزادگان شاغل در دستگاه های اجرایی تجلیل شد.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح یعقوبعلی نظری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح یعقوبعلی نظری هفته دولت افتتاح طرح یعقوبعلی نظری دولت سیزدهم استاندار خراسان رضوی هفته دولت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح چهارشنبه در دیدار تعدادی از مسوولان خاش و فعلان حوزه آموزش و پرورش این شهرستان که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم انجام شد، با گرامیداشت هفته معلم، افزود: مدیران، معلمان و قشر فرهنگی جامعه، شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند و عملکرد، اقدامات و تلاش های ارزشمند آنان قابل ستایش است.

وی نقش معلمان را هم راستا با نقش انبیا عنوان کرد و بر تکریم این جایگاه در سال، تاکید کرد.

فرمانده سپاه خاش نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تکریم مقام معلم، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای عرصه مقاومت، دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و غیره، وظیفه همه اقشار جامعه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار از حمایت های اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، علما، مسوولان، بزرگان اقوام طوایف و اقشار دیگر جامعه از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه قدردانی کرد.

کد خبر 6093812

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی