Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: گردهمایی تشکل‌های مردمی استان همدان به میزبانی استانداری همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، یوسف خدرویسی در جلسه سه‌شنبه‌های با جوانان که با حضور اعضای مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان برگزار شد با بیان اینکه مجمع جوانان از جوانان نخبه استان همدان تشکیل شده است، گفت: با حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توان بسیاری از دغدغه‌مندهای موجود در حوزه جوانان را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به موضوع جوانان، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل بین‌بخشی در ادامه راه شاهد ارتقاء جایگاه جوانان باشیم.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری همایش تشکل‌های مردم‌نهاد استان به میزبانی استانداری همدان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با محوریت مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در برنامه فردا 6 سازمان مردم‌نهاد فعال در حوزه جوانان و وزارت کشور ضمن ارائه عملکرد خود به بیان دغدغه‌مندی جوانان در حوزه‌های مختلف و همچنین موضوعات اجتماعی نیز خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه اشتغال جونان، ازدواج، مسکن و فرزندآوری از مسائل مهم و راهبردی جوانان است، گفت: در حال حاضر 8 الی 9 هزار نفر جوان همدانی در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

خدرویسی با اشاره به نام‌نویسی ۱۴۰ نفر از قهرمانان و جوانان استان در نهضت ملی مسکن، گفت: امیدواریم نقش مثبتی در جهت رفع مشکلان جوانان استان همدان در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

سیاست راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حوزه جوانان تدوین شود

در ادامه نیز صالح جهانگرد رئیس مجمع جوانان استان همدان، اظهار کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ مجمع جوانان استان در سطح کشور صاحب‌نام و صاحب‌نظر بود و در این زمینه حضور فعال در تمامی جلسات مهم کشور داشت.

وی با بیان اینکه مجمع جوانان استان همدان پاشنه کشیده و آماده به‌دوراز لحاظ‌کردن منافع شخصی در خدمت اهداف جوانان و توسعه مشارکت‌های اجتماعی است، گفت: از نگاه مثبت شما به سبب برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌های مختلف در حوزه جوانان قدردانی می‌کنیم.

رئیس مجمع جوانان استان همدان با بیان اینکه متأسفانه با ساده‌انگاری‌های گذشته در جلسات ستاد ساماندهی شاهد هستیم و حتی معاونین ادارات کل نیز در ستادهای ساماندهی حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: ستادهای ساماندهی از اهمیت خاصی برخوردار است لذا لازم است دبیر محترم جلسه نسبت به تعامل و همراهی جهت دعوت از مدیران کل دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان تلاش کند.

وی تصریح کرد: در جهت توسعه جوانان در استان سیاست راهبردی اداره کل ورزش و جوانان تدوین شود ما نیز به‌عنوان سرباز در راستای سیاست‌ها قدم برمی‌داریم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تشکل های مردمی استان همدان کل ورزش و جوانان استان همدان اداره کل ورزش و جوانان مجمع جوانان استان استانداری همدان حوزه جوانان تشکل های مردم مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان