Web Analytics Made Easy - Statcounter

استوریچ، نام مشهوری در فوتبال دنیا است که این روزها نامش پیرامون باشگاه پرسپولیس مطرح شده است

استوریچ به پرسپولیس لینک شده ولی این موضوع فقط در حد شایعه است. در تاریخ فوتبال کشورمان، بازیکنان زیادی از کشورهای خارجی برای انجام بازی دوستانه یا رسمی با تیم های ایرانی به کشورمان سفر کرده اند.

به گزارش طرفداری، در فهرست زیر به مرور نام برخی از این بزرگان خواهیم پرداخت، ضمن این که یادآور می شویم در این فهرست نام بازیکنانی که در دوران بازنشستگی و برای بازیهای دوستانه با تیم های پیشکسوتان به ایران آمده اند را مد نظر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات زیر برخی از بهترین مردان فوتبال جهان هستند که برای بازی های رسمی یا دوستانه با تیم ملی و باشگاه های ایرانی به کشورمان ـمده اند.

دروازه بان: گوردن بنکس ( انگلیسی، قهرمان جام جهانی 1966)، اولیور کان ( بهترین بازیکن جام جهانی 2002)، بودو ایلگنر (قهرمان جام جهانی 1990) مدافعان: فرانتس بکن باوئر (2 بار مرد سال اروپا و قهرمان جهان در سال 1974)، فیلیپ لام (کاپیتان تیم ملی قهرمان جهان آلمان در سال 2014)، ماتیاس سامر (مرد سال فوتبال اروپا) خط میانی: میشائیل بالاک (کاپیتان سابق تیم ملی آلمان)، پاول برایتنر (قهرمان جام جهانی 1974 با آلمان)، روبرتو دونادونی (از ستارگان برتر تاریخ فوتبال ایتالیا)، ژاوی (قهرمان جام جهانی و جام ملتهای اروپا)، یوزف ماساپوست (مرد سال فوتبال اروپا) خط حمله: پله (یکی از 2 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان و 3 بار قهرمان جام جهانی)، اوزه بیو (آقای گل جام جهانی 1966)، گرهارد مولر (آقای گل جام جهانی 1970 و بهترین گلزن آماری در فوتبال ملی جهان)، جیوانی البر (از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان)، ماریوس لاکاتوس (ستاره تاریخی فوتبال رومانی)، کلودیو کانیجیا (مهاجم رویایی آرژانتین در دهه 90)، ریوالدو (از نوابغ تاریخ فوتبال برزیل و قهرمان جام جهانی 2002)، کلوزه (بهترین گلزن تاریخ جام جهانی)،  اولگ بلوخین (مرد سال فوتبال اروپا)

قابل ذکر است که در این سالها بازیکنان دیگری هم در دوران پیری و به عنوان بازنشسته به ایران آمدند که از جمله آن ها می توان به روبرتو کارلوس، لوییس فیگو، پائولو مالدینی، فرانکو باره سی و... اشاره کرد.

البته استوریچ - پرسپولیس فقط در حد شایعه است و اگر هم عملی بشود، با بازیکنان بزرگی که اشاره کردیم متفاوت خواهد بود چون برای بازی در یکی از تیم ها به ایران می آید ولی دیگر بازیکنان بزرگی که ذکر کردیم، با تیم های خودشان به ایران آمده بودند.

اخبار داغ 

هزینه های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید + سند تمجید همسر یورگن لوکادیا از هواداران پرسپولیس آژاکس از پیشنهاد سنگین منچستریونایتد برای لیساندرو مارتینز غافلگیر شده بود! مخالفت جوئل گلیزر با جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمان جام جهانی تاریخ فوتبال فوتبال جهان مرد سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴