Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:35:36 GMT

شروع گلزنی ستاره سوری در لیگ ستارگان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۹۶۷۷

شروع گلزنی ستاره سوری در لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، عمر السومه که یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال سوریه بوده و درخشش او در کنار مسابقات ملی، در عرصه باشگاهی نیز قابل توجه بوده و در لیگ حرفه‌ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نیز درخشیده، در فصل جدید تصمیم گرفته برای العربی قطر به میدان برود و یکی از هم‌تیمی‌های مهرداد محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۳۳ ساله که هفته گذشته نخستین بازی خود با پیراهن العربی را مقابل الریان انجام داد و ۹۰ دقیقه در جریان برتری تیمش در زمین بود، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر المرخیه بوده که توانسته گلزنی کند.

عمر السومه پس از هشت فصل حضور پیاپی در الاهلی عربستان که بهترین گلزن این باشگاه در این سال‌‌ها بود، حالا شروع درخشانی در العربی قطر داشته و توانسته نخستین گل خود در این تیم را به ثمر رساند و دروازه المرخیه را روی یک کار تیمی و با شوت زمینی باز کند تا زمینه‌ساز برد تیمش شود.

این مهاجم سوری که سه فصل پیاپی آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان شده، در دقیقه ۴۸ دیدار امروز العربی مقابل المرخیه در چارچوب هفته سوم لیگ ستارگان قطر گل اول تیمش را روی پاس یوسف المساکنی به ثمر رساند و در دومین بازی با پیراهن العربی گلزنی کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!