Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، شبکه تلویزیون سی ان ان آمریکا به نقل از منابع آگاه ادعا کرد ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها خواستار دریافت غرامت از واشنگتن در صورت خروج مجدد این کشور از توافق هسته ای شده است.

این شبکه تلویزیونی نزدیک به دموکرات ها در آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از یک دیپلمات منطقه ای گفت که ایران به دنبال دریافت تضمین هایی مبنی بر این است که چنانچه رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا از توافق خارج شود غرامت دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی ان ان به نقل از این دیپلمات منطقه ای که نام او را بیان نکرده و نوشته است که از مذاکرات آگاهی دارد، ادامه داد که ایران درباره احتمال خروج رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا از توافق و از سرگیری تحریم‌ها، ملاحظاتی دارد.

این دیپلمات گفته است: به نظر می‌رسد پیشرفت هایی به ویژه در موضوع تحریم‌های غیر مستقیم اعمال ‌شده علیه شرکتهای ایرانی فعال در خارج از این کشورصورت گرفته و دیدگاهها به یکدیگر نزدیکتر  شده ‌است.

سی ان ان به نقل از این منبع خود نوشته است: مساله اصلی برای احیای توافق، تضمین هایی است که ایران درخواست کرده تا اطمینان حاصل کند در صورت تصمیم دولت های بعدی آمریکا برای خروج مجدد از توافق، غرامت دریافت خواهد کرد.

پیش از این، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن پیشنهادات ایران را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کرده و در حال بررسی آن است.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش بیان نشده است، روز سه شنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که ایالات متحده  در حال انتقال دیدگاههایش به اتحادیه اروپا است.

این سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره پیشنهادات ایران گفت: ما نظرات خود را با اتحادیه اروپا در میان می گذاریم.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون شورای امنیت روسیه به غرب درباره استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه هشدار داد.

«دیمتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً در پاسخ به مصادره دارایی های خود در آمریکا، دست به اقدام متقابل بزند.

مدودف تاکید کرد که توقیف اموال افراد عادی واقع در حوزه قضایی روسیه یکی از گزینه های پیش روی مسکو است.

معاون شورای امنیت روسیه یادآور شد که پاسخی کاملاً متقارن به اقدام آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه ممکن نیست و روسیه باید اقدامات لازم را در پیش بگیرد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

کد خبر 6090211

دیگر خبرها

  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند