Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز به ریاست دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه طرح های جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال بود که بر اساس آن ۳ هزار میلیارد تومان به استان خوزستان اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رقم ۴۰ درصد به بخش خدمات، ۳۰ درصد به بخش کشاورزی و ۳۰ درصد هم در بخش صنعت به پروژه های سرمایه گذاری و طرح های نیازمند نقدینگی اختصاص می یابد و این تسهیلات عمدتا در مشاغل خانگی و طرح های خرد و محرومیت زدایی استفاده میشود.

خلیلیان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیماتی که اتخاذ نمودیم این تسهیلات را بین دستگاه های مختلف تقسیم کردیم و انتظار میرود با اختصاص این اعتبارات حدود ۲۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در دست اقدام داریم پروژه پارک فناورانه سلامت است که در حال ساخت است و قرار شد روند اجرایی آن تسریع یابد و انشاالله هر چه زودتر این پروژه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

خلیلیان بیان کرد: بنا شد ده درصد از اعتبارات را به طرح های دانش بنیان اختصاص دهیم که بتوانیم در این زمینه شاهد شکوفایی بیشتری در استانمان باشیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان بخش کشاورزی پروژه های سرمایه گذاری پروژه پارک فناورانه اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان