Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:07:50 GMT

دولت پیگیر رفع کاستی های خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۰۲۶

دولت پیگیر رفع کاستی های خرمشهر

نادر عمید زاده، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت:‌ پس از سفر رئیس جمهور به منطقه و پیگیری دولت برای رفع کاستی های خرمشهر ، از تمام نقاط آبادان و خرمشهر بازدید و کارگروهی به نام توسعه آبادان و خرمشهر تشکیل شد.

به گفته او طبق آخرین نشست این کارگروه در هفته قبل قرار است مصوبات این طرح با اختصاص اعتبارات مجزا برای هر یک از این ۲  شهرستان طی پنج سال اجرایی و به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه بیشتر پروژه های این طرح توسعه،  عمران شهری، حوزه های آب و فاضلاب بهداشت و درمان و روستایی است از تاکید دولت بر پایان یافتن آن ها و ناتمام نماندن این عملیات خبر داد.

او به پروژه های در حال اجرای خرمشهر نیز گریزی زد و گفت : افتتاح تصفیه خانه مرکزی خرمشهر در بهمن ماه، آسفالت ۲۰ خیابان در محدوده مسکن مهر، آغاز به کار پروژه ترمیم تراشه های حفاری در کوی مولوی ، استقرار پست سیار در مینوشهر ک غرب کارون و همچنین سرعت بخشی به پروژه احداث بیمارستان تخصصی قلب از آن هاست.

شلمچه مهیای زائران حسینی

فرماندار ویژه خرمشهر از استقرار  ۲۴ گیت اصلی در داخل پایانه و ۲۴ گیت اضطراری در محدوده بیرونی مرز شلمچه برای ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت : با توجه به قرار گرفتن این همایش در فصل گرم سال قرار است برخی استان ها و شرکت ها  در این زمینه یاور خرمشهر باشند.

آقای عمیدزاده استقرار سیستم های سرمایشی در محل مواکب، تجهیز جاده شلمچه به شبکه فاضلاب، تقویت شبکه آب و برق و ایجاد خطوط جدید آبرسانی در مسیر این مرز را شلمچه از جمله اقدامات برای اربعین برشمرد.

عالی ترین مقام دولت در خرمشهر در خصوص برخی ادارات بدون سرپرست در این شهرستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک مدیران این ادارات معرفی می شوند اما انتصاب مدیران در اداره های ورزش و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند اقدام سازمان منطقه آزاد اروند است.

نیروی مازاد عامل مشکلات امروز شهرداری 

او همچنین علت مشکلات خدمات شهری در خرمشهر را جذب نیروها در شهرداری این شهرستان با حکم خدماتی و اشتغال آن ها در پست های اداری دانست و گفت : با وجود آنکه باید شورا نظارت مستمری بر فعالیت این اداره داشته باشد این امر محقق نشده است.

او به کار گیری نیروهای مازاد طی چند سال اخیر در شهرداری خرمشهر نیز اشاره ای کرد که منجر شده علاوه بر مشکلات اقتصادی موجود در آن ۱۴ میلیارد را به صورت ماهیانه بابت حقوق و بیمه پرسنل خود بپردازد.

او از معرفی و پیوستن عضو علی البدل به شورای شهر خرمشهر تا ۲ روز آینده نیز خبرداد.

پیش از این عبدالنبی پورخلف، رئیس شورای شهر این شهرستان به دلیل آنچه تخلفات مالی اعلام شد دستگیر شد.

فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص فرسودگی پل قدیم این شهرستان وعده‌ی اعلام نظر مشاور تخصصی این سازه تا ۱۰ روز آینده را داد و گفت: این مشاور امکان استفاده از پل در زمان مقاوم سازی را به استانداری منعکس شده، اما نظر نهایی را مدیر کل بحران کشور باید اعلام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه آبادان و خرمشهر مشکلات خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید

دریافت 24 MB کد خبر 6093498

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر