Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسطوره‌ای آلبی سلسته یادی از ال دیگو کرده است.

گابریل باتیستوتا، ستاره سابق فیورنتینا، از رفتارش با دیگو مارادونا ابراز پشیمانی کرد. باتیستوتا ابراز کرده قدر و منزلت مارادونا را ندانسته است.

طرفداری | به گزارش فوتبال ایتالیا باتیستوتا و مارادونا هرگز در یک زمان واحد در سری آ ایتالیا حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتیستوتا در فصل 1991/92 به فیورنتینا پیوست در حالی که مارادونا فصل قبلش از ناپولی جدا شده بود. این دو مهاجم اما در تیم ملی آرژانتین و جام جهانی 1994 با هم بازی کردند.

حالا باتیستوتا در مصاحبه‌ای با La Nacion در مورد نحوه رفتارش با مارادونا صحبت کرده است:

وقتی به مارادونا فکر می کنم احساس غریبی به من دست می‌دهد؛ احساس می‌کنم به او بدهکار هستم. من با 60 درصد کارهایی که انجام داد موافق نیستم، اما برای مراقبت از او چه کردیم؟ من به عنوان یک طرفدار و یک نفر از جامعه ای که در آن زندگی می‌کنم برای مارادونا چه کرده ام؟ ما هیچ غلطی نکردیم. او خیلی چیزها برایمان به ارمغان آورد و ما به درستی زحماتش را جبران نکردیم. از ابتدا هیچ کس برای دیگو کاری انجام نداد. 

باتیستوتا افزود:

آخرین تصویر از مارادونا در تلویزیون، تاسف‌آور است. وقتی آن تصویر را دیدم به خودم گفتم این یک شبه است؛ فکر می‌کنم مارادونا را به آنجا کشاندند تا از او سوء استفاده کنند.

مارادونا یک چهره جنجالی چه در دوران بازیگری و چه پس از آن بود و اغلب به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران شناخته می شود. این بازیکن آرژانتینی، باعث شد ناپولی دوبار قهرمان لیگ ایتالیا شود و در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 نقش مهمی را ایفا کرد. 

اخبار داغ 

هزینه های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید + سند تمجید همسر یورگن لوکادیا از هواداران پرسپولیس آژاکس از پیشنهاد سنگین منچستریونایتد برای لیساندرو مارتینز غافلگیر شده بود! مخالفت جوئل گلیزر با جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس