Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:17:38 GMT

حسن‌زاده: جوان‌گرایی نباید احساسی باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۷۶۱

حسن‌زاده: جوان‌گرایی نباید احساسی باشد

به گزارش "ورزش سه"، محسن حسن‌زاده درباره شرایط لیگ برتر فوتسال ایران در فصل جاری عنوان کرد: با توجه به اینکه طبق برنامه تعیین شده از طرف سازمان لیگ، مسابقات در موعد مقرر شروع شد و تیم‌ها فرصت کافی برای جذب بازیکن و آماده‌سازی داشتند، بیشتر تیم‌ها با شرایط بهتری وارد لیگ برتر شدند و تقریبا روندی که قابل پیش‌بینی بود را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حضور این تیم‌ها در بالای جدول لیگ برتر فوتسال دور از انتظار نبوده و پیش‌بینی می‌شد؛ همچنین با توجه به پخش شدن بازیکن‌ها در تمام تیم‌ها و اینکه دو تیم خوب از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند، امسال لیگ یک دست و خوبی را شاهد هستیم که بعید می‌دانم مثل سال گذشته اختلاف بیش از ۲۰ امتیاز بین پنج تیم بالای جدول با سایر تیم‌ها ایجاد شود.

سرمربی سابق سن‌ایچ ساوه و فرش‌آرا مشهد یادآور شد: به نظرم بعد از تعطیلات و به ویژه در نیم‌فصل دوم رقابت‌های جذاب‌تری از حالا شاهد باشیم و تیم‌ها با تجدید قوای بیشتری کار خواهند کرد.

این پیشکسوت فوتسال ایران در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: از زمانی که کادر فنی جدید در راس تیم ملی حضور پیدا کردند، برنامه‌ها و صحبت‌های زیادی را داشتند که می‌توانیم در آینده نسبت به آنها نقد داشته باشیم، اما عمده برنامه و هدف‌گذاری آنها بحث جوان‌گرایی بوده که باید عرض کنم برای رقم خوردن این اتفاق(جوان‌گرایی)، نیاز  به برنامه  اصولی و زمان کافی است که اساسا فلسفه تشکیل تیم‌های پایه و تیم ملی ب بخاطر همین امر است.

حسن‌زاده تصریح کرد: فرآیند جوان‌گرایی به این شکل است که از تیم‌های پایه کار به طور اساسی شروع شود و تیم ملی بزرگسالان نیز به مرور زمان از این بازیکنان مستعد بهره ببرد، چراکه تیم فوتسال بزرگسالان اعتبار و ویترین فوتسال یک کشور است؛ آن هم تیمی مثل ایران که توانست به مقام سوم جهان برسد و همواره قهرمان آسیا بوده و هواداران چنین انتظاری دارند.

این مربی باسابقه فوتسال ایران تاکید کرد: وقتی جوان‌گرایی احساسی، غیر منطقی و بدون برنامه و زیر ساخت باشد، ممکن است عواقب خطرناکی داشته باشد که همانا خدشه‌دار شدن اعتبار فوتسال ایران خواهد شد که این مسئله خواسته جامعه فوتسال و هواداران نیست، چراکه توقع و مطالبه مردم، قهرمانی آسیا توسط تیم ملی ایران است که خواسته به جا و منطقی بوده و نباید آن را کتمان کنیم. ضمنا باید توجه کرد تیمی که داعیه حضور در فینال جام جهانی را دارد، نباید برای قهرمانی در آسیا دغدغه داشته باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران جوان گرایی لیگ برتر تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران