Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، مشارکت و تبادل اطلاعات و تجربیات بین این معاونت و شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تبادل تجارب، اسناد، مدارک و محصولات در اختیار طرفین به امضای طرفین رسید.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری، مشارکت و تبادل اطلاعات و تجربیات در طرح‌ها و پروژه‌های حمل‌ونقل هوشمند، بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای تبادل تجارب، اسناد، مدارک و محصولات در اختیار طرفین جهت افزایش سطح خدمات ارائه شده به شهروندان تهرانی و اصفهانی در حوزه حمل‌ونقل هوشمند امضا شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم‌نامه، شناسایی سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند مورد نیاز در سطح ملی و جهانی و همکاری طرفین با یکدیگر برای توسعه آنها در دستور کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به اجرای موفق طرح‌هایی مانند طرح محدوده ترافیک در شهرداری تهران، با امضای این تفاهم‌نامه در تلاش هستیم از این تجربیات برای اجرا و بهره‌برداری در شهر اصفهان استفاده کنیم.

کد خبر 597030

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان حسین حق شناس حمل و نقل عمومي حمل و نقل حمل و نقل شهري حمل و نقل پاک معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان حمل و نقل هوشمند تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه امضاي تفاهمنامه مدیریت شهری توسعه حمل و نقل عمومی سیستم حمل و نقل شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل ونقل و ترافیک تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری مهر از وزارت راه و شهرسازی، نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات کار خود را با حضور «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی و «بن الطوق الماری» وزیر اقتصاد امارات، در شهر ابوظبی آغاز کرد و طی آن ۲ سند همکاری توسط طرفین به امضا رسید.

سند تأسیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات و سند صورت‌جلسه نخستین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات، اسنادی است که در این نشست به امضای طرفین رسید.

شایان‌ذکر است، مذاکراتی درباره توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به‌ویژه کریدور شمال- جنوب به‌منظور گسترش ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار طرفین قرار دارد.

تسریع در انجام مذاکرات و نهایی کردن اسناد همکاری مبادله شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی بین دو کشور، ایجاد کمیته اقتصادی و بازرگانی با مسؤولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارت تجارت خارجی امارات، ایجاد و تعیین تیم مشترک کاری در زمینه همکاری‌های صنعتی و گازی و تشکیل کارگروه مشترک بانکی تحت نظارت بانک‌های مرکزی دو کشور و تشویق بانک‌های تجاری به برقراری وگسترش روابط کارگزاری بانکی بین دو کشور از جمله مواردی است که در دستور کار این نشست قرار دارد.

کد خبر 6094564

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث