Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان بسیجی استان فارس در ایام تابستان درقالب قرارگاه دانشجویی عهد خدمت به مناطق کم برخوردار اعزام شده و می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سعید یوسفی صبح امروز در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان همواره به عنوان مطالبه‌گر صدای مردم بوده و هستند، اظهارداشت: اردوهای جهادی دانشجویی با هدف تقویت و گسترش روحیه ایثار و جهاد در دانشجویان شکل گرفته که به محرومیت‌زدایی از نقاط محروم می‌پردازد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی فعال در استان فارس در دو مقطع زمانی تعطیلات نوروز و تابستان به انجام خدمات به مردم می‌پردازند، گفت: این خدمات در قالب‌های مختلف بهداشتی، آموزشی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم ارائه می‌شود.

وی از برگزاری قرارگاه عهد خدمت در نوروز امسال و نقش ویژه آن در محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در تابستان با هدف گسترش تعداد دانشگاه‌‌های فعال در حرکت‌های جهادی و با مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی متولی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی در قالب یک قرارگاه اصلی انجام می‌شود، افزود: این قرارگاه اصلی در قالب 14 قرارگاه فرعی در مناطق کم برخوردار استان نقش‌آفرینی می‌کند که بالغ بر 2 هزار دانشجو از استان فارس در ایام تابستان به مناطق محروم اعزام شده و می‌شوند.

یوسفی با اشاره به نیازسنجی و شناسایی مشکلات مناطق محروم عنوان کرد: خدمات گروه‌ههی جهادی دانشجویی براساس این نیازسنجی تعریف شده تا اصلی‌ترین مشکلات مردم در این مناطق برطرف یا کمتر شود. 

ماجرای زندگی "پدر اردوهای جهادی" که جوانی‌اش را برای محرومیت‌زدایی گذاشتاردوهای جهادی خانوادگی محرومیت‌زدایی در استان فارس برگزار می‌شود9000 بسیجی استان خراسان شمالی به اردوهای جهادی رفتند

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه برنامه‌های بسیج دانشجویی باید دقیق، جهت‌دار و هدفمند باشد، تصریح کرد: در این صورت است که این برنامه‌ها ثمرات مشخصی را به بار می‌آورد.

وی با تاکید بر انسجام، تعمیق و ترویج حرکت‌های جهادی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: اردوهای جهادی دانشجویی تابستان با شعار  «می‌سازیم تا ساخته شویم» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/424/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی اردوهای جهادی محرومیت زدایی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان