Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: قیمت مسکن در شهر قزوین به نسبت جمعیت و در مقایسه با شهرهای مشابه بالاست و برای تعدیل آن برنامه هایی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای پیشرفت هر چه بهتر و افزایش سرعت روند احداث طرح جهش مسکن در استان قزوین سعی شده از تجریبات گذشته به ویژه تجربیات مسکن مهر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات دیرینه تعاونی های مسکن در استان قزوین افزود: برای حل مشکلات گذشته برخی از تعاونی‌های مسکن در قزوین نیازمند استفاده از ظرفیتهای موجود و اختیارت ملی و استانی هستیم.

اعلایی بیان کرد: قیمت مسکن در شهر قزوین به نسبت جمعیت و در مقایسه با شهرهای مشابه بالاست و اجاره مسکن در قزوین گاهی اوقات با تهران برابری می کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در زمینه افزایش تولید و اثرگذاری قیمت مسکن اقداماتی در حال انجام است که برای اجرایی شدن آن توافق ملی و استانی خوبی با سازمانهای مختلف از جمله اوقاف انجام شده و امیدواریم این تصمیمات اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهارداشت: در زمینه حفظ باغستان سنتی نگاه مجموعه مدیریتی استان سخت گیرانه است ولی باید راه‌حل‌هایی را برای نظام اقتصادی، امنیتی و بهره برداری باغستان بازتعریف کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند تزریق و عرضه زمین به پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش یافته است گفت: افزایش عرضه زمین خود زمینه ساز تقویت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می شود و این اقدام در آینده تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که زمینه را برای ورود سازندگان به بازار مسکن فراهم می کند همین عرضه زمین است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

او اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از اولویت هایی است که ما در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به کار گرفته ایم و به طور قطع این اقدامات طی امسال با توجه به شعار سال جزو اولویت ها و برنامه های ما به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال