Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بر اساس گزارش ها از اسپانیا، نماینده منچستریونایتد در شهر مادرید حضور دارد و آنها قصد انجام دو خرید بزرگ را دارند. 
به گزارش آریا، همانطور که تلگراف در انگلیس گزارش داد، منچستریونایتد علاقه شدیدی به جذب کاسمیرو دارد و پیشنهادی 50 میلیون پوندی را برای او آماده کرده است. با توجه به آنکه مادرید 7 هافبک دارد، آنها شاید با رقمی بالا حاضر به مذاکره شوند اما در حال حاضر کاسمیرو چراغ سبز نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مارکا در گزارشی عنوان کرد نمایندگانی از باشگاه منچستریونایتد در شهر مادرید حضور دارند. آنها عصر گذشته (سه شنبه) با مدیران اتلتیکو مادرید و مدیر برنامه ژائو فلیکس در متروپولیتانو و هتل مرکزی مادرید دیدار داشتند. در این جلسه، منچستریونایتد خواهان خرید ژائو فلیکس بود اما روخی بلانکوس با قاطعیت عنوان کرد مخصوصا در چنین برهه ای که فصل آغاز شده، آنها میلی به فروش ندارند. مدیران منچستریونایتد جدی هستند و در روزهای آتی باز هم برای خرید فلیکس و کاسمیرو اقدام خواهند کرد. هیجان زیادی در بازار مادرید حاکم خواهد بود. 
گزینه ای بعدی که نامش در حوالی شیاطین سرخ شنیده می شود، کاسمیرو است. منچستر یونایتد به جذب کاسمیرو از رئال مادرید علاقه دارد. به گزارش مارکا، منچستر یونایتد در هفته های اخیر تلاش زیادی برای تقویت خط میانی خود انجام داده و با گزینه های زیادی بر سر میز مذاکره نشسته است. آن ها مدت زمان زیادی است که منتظر فرنکی دی یونگ مانده اند اما تعلل این بازیکن و عدم تمایل به حضور در منچستریونایتد، مدیران این تیم را به سمت گزینه های دیگر از جمله آدریان رابیو و سرگی میلینکوویچ ساویچ سوق داده است. 
تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در مذاکره با این بازیکنان حاصل نشده است. جدیدترین گزینه ای که نامش در حوالی اولدترافورد به گوش می رسد، کاسمیرو هافبک 30 ساله رئال مادرید است. کاسمیرو از سال 2013 در ترکیب کهکشانی ها حضور داشته و یکی از ارکان اصلی موفقیت های پرشمار این تیم در سالهای اخیر بوده است. این هافبک برزیلی تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد و کارلو آنچلوتی حساب ویژه ای روی او در ترکیب باز کرده است، از این رو کار باشگاه انگلیسی برای متقاعد کردن باشگاه و بازیکن برای جدایی بسیار دشوار است. گفتنی است هنوز هیچ پیشنهادی از طرف منچستریونایتد برای کاسمیرو ارسال نشده است.  ‌‌‌‌‌‌‌‌
عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و شروع فاجعه بار در دو هفته ابتدایی لیگ برتر از یک طرف و ناکامی در جذب گزینه های مورد نظر از جمله فرنکی دی یونگ، آدرین ربیو و چندین مورد دیگر باعث شده تا این تیم وضعیت آشفته ای داشته باشد. در آخرین تلاش، شیاطین سرخ یکی از اضلاع مثلث تاریخی خط میانی رئال مادرید را هدف گرفته اند. به نقل از تلگراف، آنها به دنبال ارائه پیشنهاد 50 میلیون پوندی برای جذب کاسمیرو، هافبک دفاعی برزیلی رئال مادرید هستند.
اریک تن هاخ به جذب این بازیکن مصمم است اما کاسمیرو 3 سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد. گفته می شود که با توجه به خرید اورلین شوامنی و حضور ادواردو کاماوینگا و فده والورده، احتمال اینکه پیشنهادی قابل توجه رئال مادرید را به پای میز مذاکره بکشاند وجود دارد اما از طرفی طبق گفته رودریگو فائز، خبرنگار ESPN، کاسمیرو تمایلی به جدایی از رئال مادرید ندارد. دو هفته تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و باید دید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.
از طرفی با وجود توافق 17-18 میلیون یورویی منچستریونایتد با یوونتوس در مورد انتقال آدریان رابیو، مذاکرات این باشگاه با مادر رابیو به بن بست خورده است. درخواست مالی مادر این بازیکن فرانسوی که ایجنت او نیز محسوب می شود، مطابق با معیارهای منچستریونایتد نیست. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مادر رابیو برای پسرش درخواست دستمزد خالص 9 میلیون یورو در سال به اضافه پاداش را به یونایتد ارائه کرده درحالیکه دستمزد پیشنهادی شیاطین سرخ 7 میلیون یورو به اضافه پاداش است. 
همچنین مادر رابیو خواهان 10 میلیون یورو به عنوان حق کمیسیون است که این مبلغ از نظر سران منچستریونایتد کاملاً غیرعادی است چراکه چنین حق کمیسیونی معمولاً برای انتقال های آزاد در نظر گرفته می شود. مادر رابیو در انتقال پسرش به یوونتوس نیز حدود 10 میلیون یورو به عنوان حق کمیسیون دریافت کرده بود. در این شرایط اختلاف نظر زیادی میان پیشنهاد منچستریونایتد با درخواست رابیو و مادرش وجود دارد و به همین دلیل مذاکرات هیچ پیشرفتی نداشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژائو فلیکس کاسمیرو منچستریونایتد رئال مادرید میلیون یورو مادر رابیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!

 جورجو کیه‌لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ‏می‌گوید راز جدایی او از رئال مادرید را می‌داند. ‏

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از ‏سال‌ها درخشش استثنایی برای سفیدپوشان مادرید، یکی از اتفاقات ‏بزرگ دنیای فوتبال بود. ‏

درحالی‌که بسیاری از رئالی‌ها باورشان نمی‌شد که رونالدو را با پیراهنی ‏دیگر به‌جز پیراهن تیم‌شان بینند، سی آر سون با آن‌ها خداحافظی کرد ‏و به تورین رفت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.‏

جورجو کیه‌لینی از ستاره‌های یوونتوس بود که از 2018 تا 2021 در این ‏تیم با کریستیانو بازی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره آن روزها ‏صحبت کرد و گفت می‌داند علت اصلی جدایی رونالدو از رئال و ‏پیوستنش به یووه چه بود. ‏

کیه‌لینی در این باره گفت: «این‌که من در یوونتوسی کاپیتان بودم که ‏کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کرد، برایم افتخار بود. یک فرصت ‏منحصربه‌فرد. من رونالدو را واقعاً تحسین می‌کنم. در سال‌هایی که در ‏یووه بودیم، هیچ نکته منفی‌ای از او ندیدم. کریستیانو با بقیه فرق ‏دارد. کاملاً مشخص است که او یک فوتبالیست خاص است. ولی با ‏این حال، زمانی‌که تیم یا هم‌تیمی‌ها به او نیاز دارند، هیچ‌وقت نه ‏نمی‌گوید و خودش را کنار نمی‌کشد؛ حتی در غذاخوری باشگاه.» ‏

کیه‌لینی درباره علت جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت: «ببینید کریستیانو به‌عنوان یک ابرستاره روحیه خاصی دارد. او برای ‏همه احترام قائل است؛ ولی غرور عجیب و غریبی دارد که می‌توانم آن ‏را عزت نفس توصیف کنم. رونالدو می‌خواست دنیا را تکان بدهد. ‏می‌خواست به همه ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و به‌خاطر رئال مادرید نیست که چنین ستاره بزرگی شده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!