Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت :کمبود سواد رسانه‌ای از آسیب‌های جدی فضای مجازی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرم دل در آیین هم اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی استان با تسلیت ایام محرم  با اشاره به اهمیت فضای مجازی و سبک زندگی و ضرورت ساماندهی این فضا گفت: فضای مجازی می‌تواند بر سبک زندگی افراد تأثیر مثبت و یا مخرب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم دل با بیان اینکه فضای مجازی و جهانی شدن ارتباطات اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است ابراز داشت: از گذشته تا امروز رسانه دست استکبار بوده و غرب اثری زیادی بر این فضا داشته است و آنگونه که می‌خواهند بر ضد کشور‌ها تبلیغ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند واقعیت‌های غرب بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام بسیار تلاش کرده اند مانع دست یابی جوانان به حقایق اسلام شوند و منابع حقیقی را از دسترس خارج کردند، افزود: اگر واقعیت‌های غرب بازگو و داشته‌های ما عنوان شود، همه معادلات تغییر می‌کند.

فرمانده سپاه فتح گفت: ظلم به زنان در غرب ظلم مدرن است، ولی با ابزار رسانه واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهند.

وی با اشاره به شکست‌های اسرائیل از ۲۰ سال گذشته تاکنون و منفور و محصور بودن این رژیم کودک کش، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها در دنیا به جایگاه‌های رفیعی دست یافته است.

خرم دل اهمیت فضای مجازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این فضا فرصتی ارزنده برای شناخت و معرفی ظرفیت ها و توانایی های کشور و منطقه خواهد بود و باید کاربران با مقایسه خدمات جمهوری اسلامی با دشمن مقابله کنند.

وی گفت: فعالان فضای مجازی باید با زبان‌های مختلف از همین فضا جایگاه جمهوری اسلامی را معرفی کنند.

فرمانده سپاه فتح داشتن سواد رسانه‌ای در فضای مجازی را ضروری و لازم ارزیابی کرد و ابراز داشت: برخی ها در فضای مجازی با ارائه آمار ، اطلاعات و اخبار نادرست چهره کهگیلویه و بویراحمد را زشت نشان می‌دهند که این زیبنده نام این استان نیست.

خرم دل تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ها و فرهنگ نابی دارد و باید فرهنگ ناب مردم این دیار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معرفی شود. 

فرمانده سپاه با بیان اینکه مسئولان و مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند گفت:ضروری است مطالبه گران و فعالان فضای مجازی، جایگاه و شأن مدیران را حفظ و با رفتار مناسب و دلسوزانه برای رفع مشکلات اقدام کنند.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دشمن در بحث حجاب و عفاف با تمام قدرت در حال فعالیت است و باید با این دسیسه توسط رسانه و فعالان فضای مجازی مقابله شود.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد فعالان فضای مجازی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رییس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری