Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار «سامانه رتبه‌بندی» از امروز خبر داد و جزئیات و نحوه بارگذاری مدارک لازم از سوی فرهنگیان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد سیاح ضمن معرفی سایت رتبه بندی معلمان در رابطه با چگونگی بارگذاری مدارک فرهنگیان به «ایسنا» گفت: امروز سایت را باز می کنیم، اما درباره ساعت آغاز به کار سامانه باید گفت که ما از شب گذشته آماده بودیم و هر زمان وزیر آموزش و پرورش دستور رسمی صادر کند، سامانه را در دسترس قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آدرس الکترونیک سامانه rtb.medu.ir است و آدرسی که پیش از این اعلام شده بود آی پی تستی سامانه بود که برای برخی استان ها در دسترس قرار گرفته بود.    سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همکاران می‌توانند با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه پروفایل داشتند وارد شوند گفت: اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشند، دو قابلیت برای بازیابی رمز عبور پیش، بینی شده است.    سیاح افزود: فرم‌ها و موارد دیگر در سامانه طرح ریزی شده و سعی کردیم محیط کاربری ساده‌ای داشته باشد. به زودی فیلم آموزشی راهنما نیز بارگذاری و منتشر می‌شود.    وی همچنین اعلام کرد که به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی)  ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده‌ است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.    سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جامعه هدف بیش از ۸۰۰ هزار نفری داریم، تاکید کرد که این اقدام به منظور کنترل بار ورود به سامانه انجام و طی ۹ روز ثبت نام ها انجام می‌شود. تست‌های فنی نشان می‌دهد که نباید مشکل خاصی در این زمینه داشته باشیم. سرورها و پهنای باند ویژه اختصاص داده شده و اقدامات زیرساختی و سخت افزاری انجام شده و مسئله خاصی وجود نداشته است. با این حال همکاران ما رصد لحظه‌ای خواهند داشت.    سیاح در پاسخ به اینکه در صورت بروز مشکل، کدام بخش وزارتخانه پاسخگو است و فرهنگیان باید با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟ گفت: تمام مناطق آموزش و پرورش موظف شده‌اند میزکار رتبه بندی داشته باشند. امروز اطلاعیه‌ای از سوی امور اداری یا مرکز سنجش منتشر و شماره تماس و نحوه پشتیبانی قید خواهد شد تا همکاران بتوانند پیگیری کنند.   اخبار مرتبط؛

رتبه‌بندی معلمان هر چه سریعتر اجرایی شود

آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان اصلاح و ابلاغ شد   زیرساخت‌ دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان ایجاد شد

منبع: دانا

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان