Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:51:51 GMT

متخلفان حوزه آرد و نان در خلخال دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۲۸۹۹

متخلفان حوزه آرد و نان در خلخال دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال از دستگیری دو متخلف حوزه آرد و نان خبر داد و اظهار کرد: تمامی نانوایی شهرستان خلخال با جدیت از سوی اعضای ستاد آرد و نان رصد می شود.

وی با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان خلخال در کنار دستگاه قضایی و ستاد آرد و نان در دستگیری متخلفین، افزود: تمامی اعضای ستاد آرد و نان وظیفه دارد به صورت روزانه ضمن سرکشی به واحدهای نانوایی، میزان پخت، وزن چانه، تعطیلی خودسرانه و سایر موارد تخلف همچون فروش آرد دولتی را کنترل و به فرمانداری شهرستان گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال ادامه داد: قیمت نان روغنی در خلخال با چانه ۳۵۰گرمی ۵۰۰۰ هزار تومان و قیمت نان محلی چای چورکی با چانه ۲۰۰گرم ۲۵۰۰ تومان است؛ مردم در صورت مشاهده فروش غیر از قیمت اعلام شده ستاد آرد و نان حتما موضوع را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

یحیی‌زاده با اشاره به قیمت‌های کذایی پخت نان روغنی با قیمت بیش از ۵۰۰۰هزار توان و گزارش‌های واصله مردمی، گفت: با متخلفین در حوزه آرد نان و کم فروشی برخورد قاطع انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: نانوایان توجه داشته باشند سفره و نان مردم خط قرمز مسوولین شهرستان خلخال است و نظارت‌ها شبانه‌روزی و به‌صورت نامحسوس انجام می‌شود.

فرماندار خلخال با بیان اینکه طی خرداد ماه، ۹۵۵ تن آرد، تیرماه ۹۶۵ تن توزیع شده است، تصریح کرد: در طی این مدت ۱۵تن آرد مازاد تهیه و در بین نانوایان توزیع شده که در مرداد ماه با ۲۰ آرد مازاد این سقف به ۹۸۵ تن رسید ه است.

یحیی‌زاده با اشاره به وجود مشکلات آرد و نان در بخش شاهرود و خورش رستم گفت: با نظارت جدید مشکلات این بخش را حل خواهیم کرد؛ طبق رصدهای انجام شده از سوی فرمانداری و سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد که عاملین آرد شهرستان و بخش‌ها، آرد سهمیه را به طور کامل به شهرستان حمل نکرده و با قیمت آزاد با صاحبین کارخانه‌ها جابجا کرده‌اند که طبق قانون برخورد لازم از سوی دستگاه‌های مجری متولی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار خلخال نانوایی دستگیری متخلفان حوزه آرد و نان سربازان گمنام امام زمان عج شهرستان خلخال ستاد آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه

حامد مومنی‌نژاد با اعلام اینکه این حوزه قضایی فاقد زندانی مهریه است گفت: در حالی که پیشر شهرستان اشتهارد دارای زندانی مهریه بود با تلاش‌های انجام شده از تیرماه ۱۴۰۱ هیچ شخصی بابت عدم تادیه مهریه محبوس نشده است و همچنین پیش از آن نیز با بررسی تک تک پرونده‌های مربوط به مهریه، هیچ شهروندی از این حوزه قضایی از این بابت در زندان نیست.

رئیس دادگستری اشتهارد  با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پرونده‌های مهریه در این حوزه قضایی متذکر شد: با اتخاذ سیاست‌های کاهش جمعیت زندان، این موفقیت کسب شد که مرهون برنامه‌های متعدد از جمله تسریع در پذیرش اعسار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی ذکر شده در «قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی» برای شناسایی اموال و پرداخت مهریه و در صورت احراز اعسار زوج، تقسیط آن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه تدوین شده در این حوزه قضایی، پرونده‌های مربوط به مهریه را رئیس دادگستری شخصا رسیدگی می‌کند تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش زندانی مهریه است تلاش شده با رسیدگی توسط رئیس حوزه قضایی از ظرفیت موجود قانونی استفاده شود تا ضمن افزایش رضایت، بررسی درخواست‌های اعسار با سرعت بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه