Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری، در این دوره از مسابقات در ماده پنجگانه سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل سلطانی از همدان و مبین فاتحی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۱۰ متر با مانع ابوالفضل سلطانی از همدان اول شد، ابوالفضل صفری کهوند از همدان و سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رقابت ۱۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات ورزش دانش‌آموزان کشور

درماده پرش طول پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه، امیرمهدی میرزاییان از زنجان، امیر محمد آقازاده از اردبیل اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول مقدماتی سید رضا حسینی و سعید خوش اقبال از گلستان و یونس ستاریان از البرز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین ماده ۸۰۰ متر نهایی مازیار قراگوزلو از البرز، امیرعلی خانی از خراسان رضوی و یاسین مرادقلی از سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند و در ماده ۲۰۰ متر مقدماتی علی ابراهیمی از زنجان، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ماده پرتاپ وزنه پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه، امیر مهدی میرزایی از زنجان، امیر محمد آقازاده از اردبیل و در ماده ۲۰۰ متر با مانع نهایی محمد یاسین گل محمدی از همدان، حسین ارضی رومی از زنجان، سید حسین موسوی از خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه اول شد، امیر مهدی میرزایی از زنجان و امیر محمد آقازاده از اردیبل به مقام دوم و سومی رسیدند و در ماده ۸۰۰ متر پنجگانه امیر رضاپروانه از کرمانشاه، امیر مهدی میرزایی از از زنجان و امیر محمد آقازاده از اردبیل مقام‌های اول تا سوم کردند.

همچنین ماده ۴۰۰متر با مانع محمد یاسین گل‌محمدی از همدان، حسین ارضی رومی از زنجان و سیدحسین سیدموسوی از خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده پرش طول نهایی سعید خوش اقبال از گلستان، سید رضا حسینی گلستان و محمد قلاش از بوشهر پنجگانه سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل سلطانی از همدان و آرتین هدایت از تهران اول تا سوم شدند.

در ۲۰۰متر نهایی رامان پیری از کردستان، محمدیاسین رستمی فتوح از همدان اول و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک دوم شدند و در ۳ هزار متر نهایی امیرحسین خداکرمی از همدان، محمد خلیلیان از چهارمحال و بختیاری و ابوالفضل داوودی از خوزستان اول تا سوم شدند و درماده پرتاب نیزه نهایی محمد هادی از گلستان، امیررضا خادمی و بهرام مرادی از لرستان اول تا سوم شدند.

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمان ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور از ۲۲ تا ۲۷ مردادماه در ۲ رشته دو و میدانی و شطرنج در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دو و میدانی امیر محمد آقازاده مقام های اول تا سوم آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند ماده پرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت