Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملت در پیامی فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز را به کشور، گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در این پیام آورده است: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن پیام مدیرعامل بانک ملت به شرح زیر است:
"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً"
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را تغییر ندادند (سوره احزاب؛ آیه ۲۳)
۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و پایداری، تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند و به دنیا نشان دادند لحظه‌ای دست از دفاع از میهن اسلامی و عزت و شرف این مرز پرگهر نخواهند کشید.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز خجسته (۲۶ مرداد) پایمردی‌ها و جانفشانی‌های صابران و مجاهدان راه میهن بالاخص همکاران آزاده بانک ملت را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال، سلامت، توفیق و سعادت این بزرگواران را مسئلت می‌نمایم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملت بانک مرکزی بازار سرمایه بانکداری الکترونیک بانک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود