Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:18:40 GMT

چهار فوتی کرونا طی هفته گذشته در شهرستان بهبهان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۳۱۶۸

چهار فوتی کرونا طی هفته گذشته در شهرستان بهبهان

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشکده، دکتر رمضان احدی با بیان اینکه هر لحظه امکان اوج گیری کرونا در شهرستان بهبهان وجود دارد، افزود:فوتی های کرونا واکسیناسیون مناسبی نداشته و با داشتن بیماری‌های زمینه‌ای، کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت نکردن دُز یادآور در معرض ابتلا به نوع شدید کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون به مرحله ثبات کرونایی رسیده‌ایم اما به دلیل کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انتظار می‌رود تا چند روز آینده شاهد افزایش شمار مبتلایان در شهرستان بهبهان باشیم.

احدی ادامه داد: با توجه به ناشناخته بودن کرونا، اطلاعات دقیقی از عوارض این بیماری در دهه‌های آینده برای افراد درگیر با آن، بویژه کودکان و نوجوانان، در دست نیست که به همین دلیل ضروریست برای جلوگیری از بروز مشکلات و عوارض ناشناخته آن در آینده برای فرزندانمان، واکسیناسیون کرونا باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: دریافت دُز یادآور واکسن کرونا بی ضررترین و اصلی ترین راه مقابله با ویروس کرونا است لذا جامعه هدف برای دریافت دُز یادآور خود لازم است به مراکز سلامت این شهرستان مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر در مقابل ابتلا به نوع شدید کرونا ایمن شوند.

دانشکده علوم پزشکی بهبهان زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پی ارتقای دانشکده پیراپزشکی بهبهان در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و متولی ارایه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفری در شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری در جنوب شرق استان خوزستان است. این دانشکده ارایه دهنده رشته‌های پیراپزشکی است.

دانشکده علوم پزشکی بهبهان و شوشتر و دانشگاه‌های علوم پزشکی آبادان و دزفول با چند شهرستان زیرپوشش به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.سایر شهرستان‌های خوزستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار دارند.

هم اکنون ۲ شهرستان خوزستان قرمز، پنج شهرستان نارنجی، ۲۰ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهبهان خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهبهان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهبهان خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پزشکی بهبهان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان