Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:08:12 GMT

آغاز عملیات بهسازی محورهای روستایی حاشیه کویر سمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۳۱۸۷

آغاز عملیات بهسازی محورهای روستایی حاشیه کویر سمنان

ایسنا/سمنان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: فاز دوم عملیات بهسازی، اصلاح هندسی و روکش آسفالت محورهای روستایی جنوب شهرستان سمنان آغاز شد.

محسن لشکری 26 مردادماه اظهار کرد: محورهای روستایی جنوب شهرستان سمنان به لحاظ شرایط جغرافیایی و تعدد روستاها در این منطقه، پر رفت و آمد بوده و نیازمند ایمن سازی و بهسازی است که هم اکنون عملیات اجرایی فاز دوم آن در یک هزار و ۶۰۰ متر در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت بهسازی و افزایش عرض این محور در کاهش حوادث رانندگی تصریح کرد: طی مرحله نخست بالغ بر ۱۳۰۰ متر از این مسیر بهسازی، اصلاح هندسی و روکش آسفالت شده است.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای پروژه های مذکور بالغ بر ۴۰ هزار میلیون ریال بوده که نزدیک به ۵۰ درصد اعتبار یاد شده از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰ برای اجرای فاز اول و دوم تخصیص داده شده است.

لشکری با تاکید بر اینکه فاز دوم این پروژه تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد، افزود: با تکمیل این عملیات در مرحله دوم، حدفاصل خروجی سمنان تا روستای حسن آباد بهسازی  خواهد شد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز فاز سوم این بهسازی تا روستای دلازیان ادامه دارد
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد