Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:59:29 GMT

نیاز ۱۰ هزار میلیاردی برای اجرای پروژه راه‌آهن لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۷۶۴

نیاز ۱۰ هزار میلیاردی برای اجرای پروژه راه‌آهن لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به برخی مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث پروژه راه آهن جز دستورات رئیس جمهور بود، به مصوبات سفر اضافه شد.

وی عنوان کرد: در مجموع ۱۴۰ مصوبه سفر رئیس جمهور به لرستان داریم.

معاون عمرانی استانداری لرستان ۱۳۹ مصوبه، حدود شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد بیان داشت: همچنین پیش بینی می‌شود که مصوبه و پروژه راه آهن نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالوند گفت: عملیاتی شدن تعهدات وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها در بازه زمانی چهار ساله پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه همه تعهداتی که وزارتخانه و دستگاه‌ها داشته‌اند، به جز یک تا دو مورد در سال ۱۴۰۰ محقق شده‌اند گفت: حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بابت مصوبات سفر به استان تزریق شده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان افزود: قسمت عمده‌ای از این اعتبار جذب پروژه‌ها شده و تا پایان شهریور ماه که مهلت قانونی است کل این اعتبار جذب و در پروژه‌ها تزریق می‌شود.

کد خبر 5565162

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت عمرانی استانداری لرستان احمدرضا دالوند مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی سفر استانی آمار کرونا گرگان محرم 1401 روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران اربعین 1401 شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند