Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حیدری سخنگوی شورای شهر یزداز تصویب صدور پروانه رایگان برای بازسازی ساختمان های آسیب دیده از سیل در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری امروز در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از سیل و کمک به نیروها و نهادهای مختلف در بازسازی ساختمان‌ها، پروانه برای بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب دیده از سیل با مصوبه شورا به صورت رایگان صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدور مجوز به منظور کمک و مساعدت به تجدید بنای منازل مسکونی تخریب شده یا تائید ستاد مدیریت بحران شهرداری، نسبت به صدور پروانه ساختمانی حداکثر تا بنای ۳۰۰ متر مربع، برای بازسازی و نوسازی همان ملک یا زمینی که دولت به عنوان جایگزین ملک آسیب دیده معرفی می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مهلت سه ماهه‌ای نیز برای چک‌های مالکانی که ملک آن‌ها در سیل اخیر دچار خسارت شده است در شورای اسلامی شهر یزد به تصویب رسید.

حجت الاسلام حیدری گفت: با توجه به اینکه در سیل اخیر تعدادی از املاک تجاری و مسکونی در سطح شهر دچار خسارت شده است شهرداری یزد در جهت مساعدت به مالکیت واحد‌های تجاری و یا مسکونی که در سیل اخیر دچار حادثه شدند در خواست اخذ مهلت برای پرداخت بدهی به شهرداری را داد.

وی افزود: مقرر شد در صورت بررسی و استعلام به همراه تاییدیه بازرسی، تاریخ چک‌هایی که سررسید آنها در ماه مرداد، شهریور و مهر سال جاری است به مدت سه ماه بدون در نظر گرفتن هزینه تاخیر، به تعویق بیافتد که به تصویب شورای اسلامی شهر یزد رسید.

همچنین در این جلسه مقرر شد ظرف ۱۵ روز آینده با محوریت کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، لایحه تکمیل‌تر در راستای حمایت از آسیب دیدگان از سیل بررسی و به صحن شورا ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر یزد آسیب دیده از سیل برای بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت