Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:21:38 GMT

روایت‌ خاطرات آزادگان دفاع مقدس در «پلاک هشت»

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۳۹۷۶

روایت‌ خاطرات آزادگان دفاع مقدس در «پلاک هشت»

به گزارش خبرگزاری فارس، سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «پلاک هشت» بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برنامه «پلاک هشت» با بخش‌های متنوع و مختلفی پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ما در برنامه میزبان سید یاسر مهدی ابوترابی فرد، فرزند سید آزادگان زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی فرد و علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، یکی دیگر از آزادگان سرافراز ایران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتیمار افزود: از دیگر مهمانان برنامه می‌توان به جمشید سرمستانی، از آزادگان سرافراز ایران، استاد دانشگاه، فعال فرهنگی و اجتماعی و محمود حمیدی یکی دیگر از آزادگان سرافراز ایران و فعال فرهنگی و روایت گر در حوزه حفظ تاریخ و ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از برنامه گزارشی از کرمان محل برگزاری ششمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه عنبر، با یادآوری خاطراتی که اسرا تعریف کرده‌اند، خواهیم داشت.

گفتنی است «پلاک هشت» به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و با اجرای کیوان همتی و هماهنگی اکرم خیر خواه و گزارشگری عباس سنجری از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 و چهارشنبه 26 مرداد به صورت ویژه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روایت خاطرات آزادگان آزادگان پلاک هشت سید علی اکبر ابوترابی فرد دفاع مقدس آزادگان سرافراز پلاک هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد