Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: رشادت و مردانگی آزادگان، موجب سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب شد و آزادگان در سخت‌ترین شرایط با صبر، حوصله و مقاومت نشان دادند که با توکل و امید به خداوند متعال می‌توان بر سختی‌ها غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزادگان در طول اسارت خود به دشمن باج نداده و اجازه بهره‌برداری سیاسی از حضور اسیران را ندادند و دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: جوانان می‌توانند از آزادگان هشت سال دفاع مقدس درس وفاداری و تعصب به میهن اسلامی را فرا بگیرند که در این میان لازم است مسئولان تدابیری را بیاندیشند تا فرهنگ و نحوه رفتار آزادگان در طول اسارت به جوانان کشورمان انتقال یابد.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان به‌عنوان ذخیره‌ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هستند و تعامل و ارتباط با خانواده‌های شهدا، ایثارگران، بهترین راه برای درس گرفتن از تاریخ و خدمت بهتر و صادقانه‌ به مردم کشورمان است تا از تجارب و خدمات شایسته آنان در اعتلای نظام اسلامی بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: بیان سختی‌ها و شکنجه‌ها و روایت دوران دفاع مقدس سخت و تالم‌انگیز است اما برای نوجوانان و جوانانی که آن دوران را ندیده و درک نکرده‌اند باید بازگو شود تا این آینده‌سازان کشور رشادت و دلیری آزادگان را الگوی خود در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دهند. 

وی با بیان اینکه اردبیل افتخار حضور ۷۰۰ آزاده را در مناطق مختلف این استان دارد ،افزود: این عزیزان دین بزرگی به گردن همه ما دارند که پس از گذشت ۳۲ سال هرگز خم به ابرو نیاورده و با عشق و ایمان در دفاع از ایران و انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده‌اند و همه مسئولان استان باید در ارج نهادن به مقام آنان و استفاده از اندیشه و ظرفیت فرهنگی آنان در تصمیمات اجرایی مدیریتی جامعه استفاده کنند.

وی فضاسازی تبلیغی شهر، تجلی و دیدار از خانواده آزادگان، نامگذاری اماکن و مزین کردن نام آن به واژه آزاده در سطح شهر و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف برای این قشر را قدرشناسی اندکی از جانفشانی‌های آنها دانست.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی سالروز بازگشت آزادگان به کشور اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد