Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:28:49 GMT

شورای اجتماعی محلات با رویکرد مساجد تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۴۰۰

شورای اجتماعی محلات با رویکرد مساجد تشکیل می‌شود

وحید نیک‌روش گفت: شورای فرهنگی و اجتماعی محلات با رویکرد مساجد در محلات شهر بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس وحید نیک‌روش در آیین تجلیل از خادمان حسینی و هیات های مذهبی شهرستان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین اظهار داشت:  شورا و شهرداری بندر بوشهر در دهه اول ماه محرم با همکاری هیات های مذهبی این شهر  برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا کرده‌اند  و جا دارد از کلیه هیات های مذهبی شهرستان که در برپایی عزاداری سرور و سالار شهیدان  اقدام کردند تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای شهر بوشهر عنوان کرد: شورای شهر بوشهر همگام با دولت درحال تلاش است که بتواند اقدامات جدی و موثری در سطح شهر بوشهر رقم بزند تا رضایت مردم را جلب کنیم.

نیک‌روش از تشکیل و راه‌‌اندازی شورای اجتماعی محلات خبر داد و گفت: این شورا به  عنوان  گامی مهم در مشارکت های مردم در محلات جهت تحقق اهداف مدیریت شهری خواهد بود.

وی افزود: رویکرد این شورا اجتماعی محلات  بامحوریت مساجد است و قطعا هیات های مذهبی، بسیجیان و  ایثارگران از محورهای اصلی این شورا خواهند بود.

نیک‌روش در پایان اضافه کرد: شهروندان قطعا در این شورا می تواند در امور محله ای خود همیار شورا و شهرداری باشند و مسائل و مشکلات محلات با طی کردن مراحل کمتری حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات های مذهبی اجتماعی محلات شهر بوشهر نیک روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است