Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:47:55 GMT

بوستان بانوان مشهد به زودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۴۵۹

بوستان بانوان مشهد به زودی افتتاح می‌شود

شهرداری مشهد در راستای ارائه خدمات مطلوب به بانوان بوستان ویژه‌ای را در منطقه ۹ این کلان‌شهر افتتاح می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،سعید حسینقلی زاده مقدم شهردار منطقه 9 مشهد در بازدید از  از دفتر خبرگزاری تسنیم در مشهدمقدس به مناسبت روز خبرنگار اظهارداشت:وظیفه اصحاب رسانه سنگین و کار آنها عملی ارزشی و انقلابی است؛ مطالبه و صداقت جوهره فعالیت خبرنگاران است و چشم بینای جامعه محسوب می‌شوند که باید قدردان زحمات این عزیزان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:منطقه 9 شهرداری مشهد در جنوب غرب این شهر واقع شده و حوزه استحفاظی خدمات رسانی آن از شمال به بلوار های ملک آباد و وکیل آباد، از جنوب به ارتفاعات بینالود، از شرق به بزرگراه شهید کلانتری تا حدفاصل آبادگران و از غرب به باغ وکیل آباد و سه راهی شاندیز و طرقبه محدود می‌شود.

حسینقلی‌زاده مقدم  تصریح کرد:این منطقه با دارا بودن 700 هکتار فضای سبز ، حدود 80 مترمربع سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند دارد که از سبزترین مناطق شهری مشهد مقدس به حساب می‌آید.

شهردار منطقه یازده مشهد مقدس: پروژه کشاورزی شهری 75درصد پیشرفت داشته استگذر تشرف‌های مشهد مقدس تا پایان سال 1403 به نقطه خوبی می‌رسدعضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد: 16 گذر تشرف در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی احیا می‌شود

شهردار منطقه 9گفت:در محدوده خدماتی منطقه 9 دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه فنی شهید منتظری و تعداد زیادی دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی دیگر واقع شده که از این حیث، شهرداری منطقه 9 مشهد را بعنوان قطب علمی شرق کشور معرفی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه 9 مشهد سرعت رشد و توسعه بیشتری نسبت به سایر مناطق شهر دارد، لذا اقدامات ویژه ای باید در این منطقه صورت گیرد.

حسینقلی زاده مقدم خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته نسبت به زیرساخت‌ها و بهسازی پیاده روها توجهی نشده است، از این رو ما اقدام به ایمن سازی کردیم و آنرا در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دادیم.

شهردار منطقه 9 از احداث پارک بانوان در این منطقه خبر داد و گفت: برای رفاه حال بانوان پارک ویژه ای احداث کرده ایم که تا کنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بزودی افتتاح خواهد شد.

وی فعالیت‌های عمرانی در سه بوستان بزرگ مشهد از جمله کوهپارک، پارک خورشید و پارک وکیل آباد را از دیگر فعالیتهای این منطقه خواند.

حسینقلی زاده مقدم با اشاره به برنامه‌های حوزه شهرسازی گفت: متاسفانه در حوزه شهرسازی طرح تفصیلی با مشکل مواجه شده است بخاطر اینکه این امر مصوب شورای عالی شهرسازی شد و تطبیق درخواست‌های مالکین این منطقه با ضابطه کار سختی است.

انتهای پیام/282/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشهد مقدس منطقه 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد