Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره مراحل ثبت نام خانه‌های خالی در سامانه املاک و اسکان، گفت: کسانی که در خانه‌های سازمانی سکونت دارند ابتدا باید به سامانه ملی املاک و اسکان کشور وارد و در ادامه با انتخاب گزینه "ورود به سامانه" وارد این صفحه شوند، 

او افزود:افراد در این بخش شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا پیامک کد فعالسازی برای آن‌ها ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت شماره تلفن همراه باید متعلق به فرد اظهارکننده باشد.

نظری با بیان اینکه مرحله اول به تایید یا ویرایش محل سکونت فعلی فرد در حال ثبت نام اختصاص دارد، گفت: چنانچه آدرس نمایش داده شده صحیح باشد، گزینه "تایید"را انتخاب کنند و اگر آدرس آن‌ها نیاز به ویرایش و تغییر داشت گزینه "عدم تایید"را بزنند.

او افزود:در صفحه کدپستی، کدپستی صحیح محل سکونت خود را وارد کنند و در صورت عدم اطلاع از کدپستی خانه خود، از گزینه "یافتن کدپستی"اسنفاده کنید. با انتخاب گزینه "بررسی کدپستی" آدرس مربوط به کدپستی وارد شده نمایش داده می‌شود.

نظری گفت: در مرحله دوم الزام است نوع مالکیت خود را مشخص کنند. از آنجاکه خانه‌های سازمانی در مالکیت یک شخص حقوقی یا همان سازمان مربوطه است، این گزینه باید انتخاب شود.

او افزود:مرحله سوم وارد کردن اطلاعات مالک و یا مالکیت است. برای خانه‌های سازمانی نوع مالک حقوقی یا سازمانی محسوب می‌شود بنابراین با انتخاب این گزینه الزام است شناسه ملی سازمان مربوطه را وارد کنند. در صورت عدم اطلاع از شناسه ملی سازمان مربوطه، از گزینه "یافتن شناسه ملی " می‌توانند کمک بگیرند.

نظری گفت: مرحله چهارم اطلاعات ملک محل اقامت است در این بخش مواردی نظیر متراژ، طبقه و شماره واحد باید ثبت شود.

او افزود: در مرحله پنجم که به اطلاعات اقامت مربوط می‌شود تنها الزام است تاریخ شروع اقامت خود در سکونتگاه اظهارشده را وارد کنند.

نظری با بیان اینکه برای عبور از مرحله ششم هم صرفا به شناسه قبض برق خانه نیاز است، گفت: اگر انشعاب برق خانه یکپارچه است و برای هر واحد مجزا نیست از مدیریت مجموعه شناسه قبض برق کل مجتمع را دریافت کرده و در این بخش وارد کنند.

او افزود:مرحله هفتم و آخر پیش نمایش اطلاعاتی است که در مراحل گذشته ثبت کرده اید. چنانچه همه اطلاعات نمایش داده شده صحیح و مورد تایید باشد، گزینه "ثبت نهایی" را بزنید. در پایان نیز با اضافه شدن ملک محل سکونت در بخش اقامتگاه ها، ثبت خانه سازمانی با موفقیت انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مازندران سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی خانه های سازمانی وارد کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳