Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@05:39:09 GMT

شیخ دیاباته همچنان مورد نظر یحیی گل محمدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۸۸۹

خلاف ادعای برخی رسانه ها، شیخ دیاباته هنوز مورد نظر یحیی گل محمدی نیست

تا به این لحظه یحیی گل محمدی هیچ تمایلی به جذب شیخ دیاباته نشان نداده است.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر شایعه جذب شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال از سوی پرسپولیس به اوج رسیده است. یحیی گل محمدی که بعد از بازی با ذوب آهن بالاخره متوجه ناکارآمدی تمیروف با توجه به فشارهای موجود شد، یک بار دیگر از باشگاه خواست برای جذب مهاجم جدید اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد باز هم شایعه جذب شیخ دیاباته بر سر زبان ها افتاده و جالب این که امروز حتی برخی رسانه های رسمی از حضور قطعی این مهاجم در پرسپولیس خبر دادند. آن هم در حالی که گل محمدی همچنان هیچ نظری روی این مهاجم ندارد.

پیگیری های خبرنگار طرفداری از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد هیچ درخواستی از سوی یحیی گل محمدی برای جذب دیاباته به دست باشگاه نرسیده و به همین دلیل جذب این بازیکن همچنان صحت ندارد.

حالا دلیل این همه اصرار از سوی برخی برای جذب مهاجمی چون دیاباته که مورد نظر یحیی گل محمدی قرار ندارد چیست را باید در مسائل دیگری مرور کرد.

 

بیشتر بخوانید:

استوری عجیب صفحه منتسب به دیاباته؛ شیخ در راه ایران؟

حمله دلال ها به پرسپولیس؛ شیخ دیاباته را هم بگیرید!

 

اخبار داغ 

مرگ پایان کبوتر نیست؛ بابک برزویه پر کشید لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد