Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به پرداخت حقوق و مزایا به مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس اعلام کرد: این کار با تدبیر دبیرخانه انجام می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با انتشار مطلبی به شرح زیر روی سایت Freena.ir به خبر تداوم پرداخت حقوق مدیرعامل برکنار شده منطقه آزاد ارس پاسخ داد:

مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس کارمند رسمی آن منطقه است و بدیهی است که تا زمان بازنشستگی رسمی، آن سازمان مکلف به پرداخت حق و حقوق قانونی کارمندان خود است و با تدبیر دبیر شورایعالی مناطق آزاد، این دبیرخانه نیز برای بهره مندی بهینه از دانش و تجربیات منابع انسانی موجود در سطح سازمان‌های مناطق آزاد، از حضور مدیرعامل سابق و نیروی رسمی سازمان منطقه آزاد ارس در امور مشاوره ای استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توضیحات در راستای عمل به رسالت شفاف‌سازی، پاسخ گویی، رفع شائبه و تنویر افکار عمومی و همچنین جلوگیری از ترویج برداشت از نظریه های غیر تخصصی و سیاست‌زده و پیامدهای نامطلوب آن و بالابردن سطح اطلاع عمومی در این خصوص منتشر شده است.

روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در بخشی از این پاسخ مدعی شده انتشار خبر تداوم دریافت حقوق مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس با دستور سعید محمد مغرضانه بوده است!

به گزارش تسنیم، لازم به یادآوری است یکی دیگر از مدیران عامل مناطق آزاد که زمستان سال گذشته برکنار شد، همچنان حقوق و مزایای قابل توجهی را دریافت می کند؛ موضوعی که دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد شایسته است در راستای رسالت شفاف سازی و رفع شائبه، به آن پاسخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد منطقه آزاد ارس مدیرعامل سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست