Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تشدید رصد و پایش تأمین و توزیع مطلوب سوخت از مبدأ تا مقصد در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در این باره گفت: اوج مصرف بنزین و نفت‌گاز به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل کشور و استان همدان در پی افزایش سفرهای تابستانی و از طرفی دیگر اختلاف نرخ فاحش این فرآورده‌ها با کشورهای همسایه، ضمن افزایش نامتعارف مصرف داخلی، جذابیت قاچاق سوخت را برای آفت‌های اقتصادی صدچندان ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به این منظور، تیم‌های گشت شبانه‌روزی متشکل از نیروهای داوطلب بسیجی شاغل با همکاری واحدهای حراست و بازرسی و رؤسای نواحی تابع مستقر در شهرستان‌های استان با همه توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، به‌طور مستمر در جایگاه‌ها حضور می‌یابند و این وظیفه خطیر را به‌منظور تحقق حقوق شهروندی و حمایت از مصرف‌کنندگان واقعی به انجام می‌رسانند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأکید کرد: رسالت اصلی این شرکت تأمین و توزیع سوخت با استانداردهای کمّی و کیفی ملی برای تمامی سطوح و بخش‌های مصرف بوده است، اما بنا به الزامات قانونی در مواجهه با سوءاستفاده‌کنندگان خرد یا کلان، سرمایه‌های ملی به‌شدت برخورد می‌کند.

روستایی افزود: سوء‌استفاده از سهمیه کارت سوخت خودروهای شخصی و عمومی از معضلات حال حاضر جامعه است که متأسفانه از ابتدای سال جاری تعداد قابل‌توجهی کارت سوخت خودروهای عمومی و شخصی ازسوی بازرسان منطقه کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: در ۵ ماه گذشته تعداد ۹۶ فقره پرونده تخلفات خرید و فروش غیرمجاز سوخت در کمیته رسیدگی به تخلفات منطقه مطرح و دریافت بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غرامت تعیین شد.

مدیر منطقه همدان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از ارجاع ۲۴ پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار کرد: ثبات قیمت حامل‌های انرژی با منشأ فسیلی در دولت سیزدهم برای رفاه حال شهروندان و مستلزم مدیریت صحیح و مسئولانه آحاد مختلف جامعه در حوزه مصرف سوخت است.

منبع: شانا

کلیدواژه: قاچاق سوخت امین روستایی مدیر پخش منطقه همدان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی